جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

هنوز خوابم میاد...

همه تنبلای عالم کاراشونو می‌ندازن هفته بعد، ماه بعد، سال بعد، من یه سری کارامو گذاشتم واسه زندگی بعدیم.


نظرات 21 + ارسال نظر
سمیه 25 بهمن 1393 ساعت 14:36 http://asranevesht.blogfa.com

عجب حس مشترکی....

تو هم خوابت میاد؟!

آرزو 25 بهمن 1393 ساعت 16:24 http://zolf-1.blogfa.com

خسته نباشی
یه وقت اذیت نشی :)

همش نگرانم که تو زندگی بعدیم یادم نباشه این کارارو باید انجام بدم

خط خطی 25 بهمن 1393 ساعت 17:21 http://hesezendegi.blogfa.com

قطعا که تو دسته بندی تنبل قرار نمیگیری
شما گ...د هستید برادر من


حتی این واژه هم عمق فاجعه رو نمیرسونه

امینه 27 بهمن 1393 ساعت 00:38

آخیششش!بالاخره من صفرکیلومتریه وب به روز دیدم!آخه هرجاسرزدم مطالبش مال ماههاوسالهاقبل بود؛گفتم ازشانس من همه رفتن!راستی ببخشیدسلام!شماروازوب اون پسره دنبال کردم والبته که خیلی هم راضیم!چون باوجودمشکلاتی که برای همه وشماهست لااقل یه کم امیدواری اینجاپیدامیشه!!ایشالاهمیشه امیدواروپیروزباشید.مطالبتون قشنگ هستن؛امیدوارم ادامه بدیدتامن تازه به دوران رسیده سرخورده نشم!!ممنون

مرسی
وبلاگ مال قدیمیاست. جدیدا با اومدن شبکه های اجتماعی کسی از وبلاگ ها خبری نمیگیره. ولی خب من همین وبلاگ نویسی رو (هرچند کم و کوتاه و بیخود)به شبکه های اجتماعی ترجیح میدم.
خوش اومدی امینه خانم

پریا 28 بهمن 1393 ساعت 00:06

انجامش نده که تو دنیای موازی،خود به خود بدونه دخالته دست انجام بگیره...حوصله داریا:))

چه راهکار خوبی. خوشم اومد. بیشتر توضیح بده همینو انجام بدم

امینه 29 بهمن 1393 ساعت 21:49

سلام.وای ممنونم که جواب دادین!باورنمیکنیدولی واقعافک نمیکردم تونسته باشم نظربذارم اینجا.بس که ازدنیاعقبم بااین همه سن وسال!!منم همیشه کارامواونقدرعقب میندازم که همیشه دقیقه نودمیشه.بعدشم خیلی خونسردباخودم میگم:شدشد،نشدنشد!همه حرص میخورن ازدستم ولی خیلی تقصیری ندارم آخه آدمای شهرمامشهورن به تنبلی هرچنددرموردبعضییاصادق نیس!به قول یکی:اومدم کاراموبندازم بری فردو،بلندانداختم افتادبری پس فردو!!اقدخوشالم!!!

چرا فکر میکنین نمیتونستین نظر بذارین اینجا؟!
کجایی هستی حالا؟!

donia 1 اسفند 1393 ساعت 15:47

نه بابا تو زندگی بعدی یه کاری کن اصا کار نداشته باشی:))

میدونم اونموقع یادم میره چه قرارهایی با خودم گذاشتم

عسل 1 اسفند 1393 ساعت 21:55

منم جدیدا اعتقاد شدیدی به تناسخ پیدا کردم


شوخی میکنم

zahra 2 اسفند 1393 ساعت 13:49 http://a-simple-moment.blogfa.com

اینم میشه :D

ممنون که اومدی :)

امینه 3 اسفند 1393 ساعت 12:32

خوب بلدنبودم دیگه!فک میکردم فرستاده نمیشه.نخندیدبهم بچه که خنده نداره!!ینی بااینهمه هوش وفراست نفهمیدین اهل کجام؟!شهرگل وبلبل وحافظ وسعدی دیگه!درضمن این روزابه شدت سرحالم..برای شماهم همین حال روآرزومیکنم

شهرتون عالیه. خیلی دوسش دارم.

سارا 3 اسفند 1393 ساعت 20:54 http://chertopert350.blogfa.com/

درود دیازپام جان
سری بزن
خوشحال میشم

امینه 5 اسفند 1393 ساعت 00:28

تشریف بیاریدقدم برچشم!نیمه دوم فروردین واوایل اردیبهشت شیرازدیدن داره.تاحالانیومدید؟خاکش دامن گیره.ینی اگه شیراززندگی کنی هرجای خوب دیگه دنیاهم بری،دلت پرمیزنه که برگردی..بیخودنیس که دوتاشیرازی هرجاهم باشن وبه هم برسن ازهم میپرسن:ازشهرچه خبر؟!ینی هیچ جای دیگه روبه شهریت قبول ندارن!!هرچندخیلی شهرشلوغ شده ومن عجیب دلم میخوادبرم یه جای کوچیک وسردزندگی کنم..

چندین بار اومدم شیراز ولی همیشه تو تعطیلات و شلوغ. دوست دارم یه زمان خلوت بیام که راحت بتونم از شیراز لذت ببرم. قبول دارم که عالیه شهرتون

ماه 5 اسفند 1393 ساعت 10:46 http://sekhatemovazi.blogfa

حیف ک تو زندگی بعدیم میخوام منقرض شم وگرنه کل کارامُ موکول میکردم اون ور

مگه دست خودته؟! حتما باید یه چیز بشی. حتی شده یه درخت

امینه 5 اسفند 1393 ساعت 19:46

امروزتون مبارک!مهندس بودیددیگه مگه نه؟!

والله من از وقتی دانشجوی کاردانی بودم وقتی میرفتم سر پروژه منو مهندس صدا میکردن! هیجانی نداره مهندس بودن

م.ح 8 اسفند 1393 ساعت 14:20 http://royaabaafi.blogfa.com

عه . چ خوب .
مرسی ی که راهنمایی مون کردی

امینه 9 اسفند 1393 ساعت 14:45

سلام احوال شما.فک کنم شماهم گرفتارپروژه هسین که پیداتون نیس!مگه نه؟؟خداقوت

پروژه! نه به گرفتاری اون پسره ولی خب آخره ساله و کارای عقب مونده شدت گرفته

نگار13 10 اسفند 1393 ساعت 01:18 http://www.negar13.blogfa.com

اىده ى خوبىه...
خخخخ

ماشالله چقدر طرفدار داشت این ایده. همه بچه زرنگ

هما 10 اسفند 1393 ساعت 17:06 http://go224.blogfa.com

همش داری تشویش میکنی اذهان عمومیو..همش داری حرفای بد میزنی....

الکی به مخالفت با من برنخیز، بیا به پیروانم بپیوند. خوش میگذره دور همی

امینه 11 اسفند 1393 ساعت 03:44

همون اوایل اردیبهشت شیرازهم خلوت تره هم قشنگتر.درضمن یه دایی دارم ماشالاازبس به قول مادست سفیده وهیچ کاری بلدنیس،به منم که اصلاارتباطی بامهندسی ندارم میگه مهندس!حالامثلابخاطرچی؟بخاطرروشن کردن فندک بخاریشون!!شماکه حسابی مهندسیدآقا..ماخانومای خونه دارهم این روزاکارای معوقه زیادی داریم که ای کاش میشدبمونه برای بعدازعید،زندگی بعدی پیشکش!اینهمه من حرف میزنم بازخوبه شمانمیاین یه حال گیری اساسی انجام بدید!!شده جلسه پرسش وپاسخ!ببخشید..

حال گیری واسه چی؟ شما لطف دارین. حتما برنامه سفر شیراز رو میذارم واسه آینده. واسه زندگی بعدیم

امینه 13 اسفند 1393 ساعت 06:35

ایشالاصدوبیست سال خوب وخوش زندگی کنید.زندگی بعدی میخوایدچیکار!

دوست دارم 120 سال 5 سال 5 سال زندگی کنم. یعنی 24 تا زندگی 5 ساله. خیلی عالی تر میشد...

نیلوفر 14 اسفند 1393 ساعت 21:52 http://taraneyerahaee. blogfa.com.

سلام...مرسی که آمدی وبم. ..داره محمد ماهم متحول میشه...باهاس حرف زدم..جمله خیلی جالبی نوشتی...بیگ لایک

چه خوب. امیدوارم تحول مثبت و همیشگی باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد