جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

اسفند دوست داشتنی من

احساس رها شدن رو شن‌های گرم

دیدن آبی دریا با پلک‌های بسته

وقتی موج‌ها نسیم دلچسب رو با خودشون میارن و

می‌زنن به وجودم

خورشید هم دوست داشتنی‌تر از همیشه لبخند می‌زنه

دارم حسش می‌کنم

احساس ناب آخر اسفند رو



خدایا؛ لاستیک نجاتتو بنداز واسم...

 

نظرات 14 + ارسال نظر
محمد ناقوس 10 اسفند 1393 ساعت 22:22 http://naghous.blogsky.com

و تولد من :)

اسفندماهی ها خیلی آدمای گلی هستن. مخصوصا پسراشون
اساسی مبارک باشه

[ بدون نام ] 10 اسفند 1393 ساعت 23:10

اسفندک عزیز هم روز به روز به رفتن نزدیک تر میشه

تنها ماهیه که رفتنشم خیلی لذت بخشه. بره ولی دوست داشتنی

علی 10 اسفند 1393 ساعت 23:21 http://ploton.blogsky.com

بیست وسوم اسفند تولدعزیزی را جشن



خواهیم گرفت که منتظر پیامهای تبریک شما می مانم



ان شاالله که بتوانم این عزیزراشادکنم البته باکمک شماعزیزان.

حتما حتما. حالا چی بپوشم؟!

[ بدون نام ] 11 اسفند 1393 ساعت 14:36

چه حال خوشی..حسودیم شد!به جای ما "دریا" ندارها هم نسیم دریاتنفس کنید!!چی گفتم!درضمن جای خطرناکی وایسادید،بروعقب آقامیفتی کاردستمون میدی

آخرین باری که رفتم دریا یادم نمیاد ولی مطمئنم حداقل 4-5 ماه میگذره.
خدا داره منو. دستاشو نمیبینی؟...

خط خطی 11 اسفند 1393 ساعت 16:50 http://hesezendegi.blogfa.com

مثل وقتایی که واسه خونه تکونی خونه ی جورایی لخته ،لب پنجره داری شیشه رو پاک میکنی نور گرم خورشید با سردی هوا پوست و سرد میکنه و گرمت میشه.مثل شربت عسل و آبلیمو
مثل چایی بعد از خواب ظهر میچسبه.
.
.
.
ولی از اونجایی که وایسادی خدا لاستیکم بندازه نجات پیدا نمیکنیا

خونه تکونی یه روزه تو یه سال. اینقدر نک و نال نداره!
به خدا که شک نمیکنن.

امینه 13 اسفند 1393 ساعت 04:37

الان که دقت کردم دستاشو دیدم..دستاشوداشته باشی،دیگه لاستیک نجات نمیخوای!منم میخوام بپرم ولی خدایی حسش نیس!!

باز میگن چرا به شیرازیا میگن فلان و بهمان! آخه اینم شد کامنت؟! حسش نیست؟؟

ساناز 13 اسفند 1393 ساعت 22:16 http://www.taabireyekhab.blogfa.com

آی گفتی...
احساس ناب آخر اسفند رو...
دلم گرفته..از کنکور متنفرم
کل زندگیم به فاک رفته..
:(

کنکور هم یکی دو ساله. اونقدر نیست کل زندگی کسیو به فاک بده. رد میشه. نترس

پری 16 اسفند 1393 ساعت 16:57

چه احساس خوبی!!
خوش به حالت......

ممنون پری. برات آرزو دارم همین حس خوب رو

شقایق 18 اسفند 1393 ساعت 17:59

ما هم کنار دریاییم.ولی هروقت فامیلامون از شهرای دیگه میان "باهاشون" میریم کنار دریا...خیلی بده...
حرف تولد شد تولد منم نزدیکه!
تو فروردین ^___^

دختر فروردینی. باید ازت ترسید
این مال شماست بابت تولدت:

اگه گفتی توش چیه؟؟
آفرین. این فقط یه آیکونه توش هیچی نیست

امینه 20 اسفند 1393 ساعت 03:22

خونه تکونی داریدپیداتون نیس؟!اینجوری که پیش میریدوسرنمیزنیدازالان بایدعیدروتبریک بگم بلکه اردیبهشت بخونیدش!!سال خوبی براتون آرزومیکنم..پرازوجود خدا...

ممنون امینه. آره نبودم یه مدت. درگیر کارای آخر سال بودم. هنوزم هستم. اینجوری هم که بوش میاد تا خود 28ام باید برم سر کار! امیدوارم حداقل 27ام رو تعطیل کنم

امینه 20 اسفند 1393 ساعت 03:23

خونه تکونی داریدپیداتون نیس؟!اینجوری که پیش میریدوسرنمیزنیدازالان بایدعیدروتبریک بگم بلکه اردیبهشت بخونیدش!!سال خوبی براتون آرزومیکنم..پرازوجود خدا...

امینه 22 اسفند 1393 ساعت 04:11

واقعانگرانتونم ها!نکنه لاستیک نجات پنچر شده توی راه؟!


مرسی امینه. خوبم. هستم. عالی ام و دارم لذت میبرم

Bluish 22 اسفند 1393 ساعت 18:09 http://bluish.blogsky.com

تا وقتی که اسفند ماه ازدست دادنِ عموم نبود، اسفند برای منم حس خوبی داشت.
تا وقتی شب سال تحویل، خبر ازدست دادن عموم رو نشنیده بودم، برای منم حس خوبی داشت...
همین چهار، پنج سال پیش بود فکرکنم. شایدم کمتر. اونسالم سال تحویل نصفه شب بود....
نمیدونم چرا اینو اینجا کامنت گذاشتم... شاید چون خیلی وقته حس خوب داشتن نسبت به اسفند و روزای آخرشو یادم رفته...


خیلی چیزای ناراحت کننده ای میاد تو زندگی آدم. بعضیاش خیلی بدن. گریزی هم نیست. خدا بیامرزتش. روحش شاد. ولی نباید زمان نیومده رو فدای زمان گذشته کرد. غم همیشه هست. به هر شکلی. باید عبور کرد. بایدیه. باید

شقایق 27 اسفند 1393 ساعت 14:13

مهم نفس کادوئه!توش مهم نیست!:D
مگه دخترای فروردینی چجورین؟:/

دخترای فروردینی عالین ولی من طبق تجربیاتم از دخترای فروردینی و اردیبهشتی میترسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد