جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

در روزهای آخر اسفند... در نیمروز روشن...

دارم فکر می‌کنم امسال چند تا روز خوب داشتم. چند روز بودن که وقتی بهشون فکر می‌کنم وجودم از یه شوق ناشناخته و مبهم پر می‌شه. از این سیصد و خوردی روزی که فرصت داشتم، فرصت شادی، فرصت متفاوت بودن، چند روزش رو دوست دارم زنده بشه. زنده بشه و اون روز رو دوباره زندگی کنم. با ناراحتی باید بگم فکر نمی‌کنم خیلی زیاد باشه. چه بد... غمگین مثل صدای فرهاد.


اما دو روز جادویی باعث شد اسفندم مثل همیشه دوست داشتنی باشه. و سال رو طوری به پایان ببرم که دوست دارم. یه سفر دو روزه به تهران. با کلی خاطرات خوب. با یه دوست فوق العاده :)


اینم گزارشم:

اگه مسیرتون به خیابون جمهوری خورد، به هیچ عنوان بستنی شکلاتی‌های کافه نادری رو از دست ندید. به همون اندازه که تو تصویر مشخصه خوشمزه بود و به همون اندازه که از کافه نادری تعریف می‌کنن، فضای دلچسبی داشت. +


مگه میشه پارک ایرانشهر رو از دست داد؟! با اون صدای کلاغ‌هاش، با سالن‌های تئاترش و با گالری‌های معرکش. (عکس حذف!)


هر جایی که می‌شد با پا رفت، رفتیم! با تشکر از ساق‌های پاهای عزیزمون! +


خیلی خوب بود. اگه به خاطر کارم نبود بیشتر میموندم. ولی خب همه چیزای خوب باید تموم شن دیگه. این قانونشه. راضیم به این خاطرات جدید.

برای همتون، همه‌ی همتون روزهای آخر اسفند خوبی آرزو می‌کنم. به همین خوبی :-)

نظرات 6 + ارسال نظر
من کنار محمد 25 اسفند 1393 ساعت 00:11

بعله روزای فوق العاده ای بود!

محمد پسر مهربون و فوق‌العاده صبوریه

خیلی دوسش دارم!

[ بدون نام ] 25 اسفند 1393 ساعت 00:55

سلام خدارو شکر که خوبید وحال خوبی دارید.من عاشق حال خوب دیگران هستم..ینی دراین حدکه حال بد خودمو یادم میره!! آرزومیکنم تمام روزهای تمام سالها برای جوونها خوب ودلنشین باشه به امید خدا.اگه کلماتم بوی جوونی نمیده تقصیرخودتونه که یه مامان بزرگ روتوی جمعتون راه دادید!

سلام. خیلی ممنونم. ولی چرا اسمتون رو ننوشتید?! میشه همیشه فقط یه کوچولو شاد بود, نمیشه?! ;-)

امینه 26 اسفند 1393 ساعت 05:14

امینم دیگه بابا!! منتهایه کم خنگولم!

اتفاقا فکرشو کردم
میبینم که ایمیل ساختین پیشرفت خوبیه

امینه 26 اسفند 1393 ساعت 05:16

همیشه به شادی...

فدای شما

امینه 27 اسفند 1393 ساعت 00:51

خدانکنه فدای کسی بشید! نه بابا بشدت گیج میزنم. شایداستعفابدم ازفضای مجازی شمارو هم راحت کنم ازشرخودم!!

چرا اینطور حرف میزنید؟ خانوم به این خوبی

خط خطی 27 اسفند 1393 ساعت 08:17 http://hesezendegi.blogfa.com

همیشه عمر به شادی

مررسی
همچنین برای همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد