جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

آرزوی یه سال خوب در انتظار خودت و عزیزات

فکر کنم دارم میرم طولانی ترین مسافرت زندگیم. نه قرار نیست بمیرم. چرا همیشه فیلسوفانه فکر می کنین! دارم میرم جنوب. نه خیر آقا راهیان نور چیه. قراره برم قشم. تا آخر تعطیلات. انقدر میرم که جلومو بگیرن. تا قشم رو میرم اگه اجازه دادن امارات و عربستان و یمن و از اونجا با کشتی برم اروپا!

به فکر همتون هستم


تکمیلی:

مازندران-سمنان-اصفهان-یزد-کرمان-هرمزگان-بوشهر-کهکیلویه و بویر احمد-چهارمحال و بختیاری-اصفهان-قم-تهران-البرز-مازندران! نصف ایران رو رفتم دیگه. خوب بود. خوش گذشت!


خلیج فارس ازم خواست عکس دونفره بگیریم

نظرات 17 + ارسال نظر
امینه 29 اسفند 1393 ساعت 03:08

ای ول! فقط یه وقت فرار مغزها انجام ندید ها! اینجا بهتون احتیاج هست.شیراز نمییاید؟ درضمن ممنون ازنظر لطفتون. سفر بی خطر انشاالله
سال خوبی براتون آرزو دارم.سرشارازموفقیت وسلامتی...

خیلی دوست دارم شیراز بیام ولی اینبار مسیرمون نمیخوره. آخر بهار ایشالاه ;-)

امینه 29 اسفند 1393 ساعت 03:11

سوغاتی فراموش نشود لطفا! سرراه برگشتن یه سربییاید تحویل بدید

سوغاتی کجا?! یکی دو جا نیست که :-D

خط خطی 29 اسفند 1393 ساعت 23:47

سالی خوش توام با موفقیت و واست آرزو دارم

ممنون عزیزم. لطف داری

باران 1 فروردین 1394 ساعت 17:32

ی سرم برو کاخ سفید سرسفره هفت سین با اوباما ی عکس یادگاری بگیر

اوووم. بهش فکر میکنم

امینه 2 فروردین 1394 ساعت 01:48

سلام عیدتون مبارک.خوش باشید.شوخی کردم بابا سوغاتی چیه.سلامتی تون کافی هس برام

ممنونم

سمیه 2 فروردین 1394 ساعت 15:38 http://asranevesht.blogfa.com

پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست.
با بهترین ارزوها سال نو مبارک[گل][گل]

دقیقا

بهار 3 فروردین 1394 ساعت 04:10

سلام عیدت مبارک:-)
ازدیار ما داری میری جنوب!؟!؟;-)
ازطرف ماهم خوش بگذرون ومواظب خودت باش:-!

دیارتون دقیقا کجاست?! یادم رفته! مازندران یا گیلان?!

شقایق 4 فروردین 1394 ساعت 16:33

سلااااااام!
عید شما مبارک!
دمب شما سه چارک!^___^

فرانک 10 فروردین 1394 ساعت 18:49 http://www.momento96.blogfa.com

وای کلی خوش به حالتون باشه
کلی بهتون حسودی کردم...
جای ما هم خوش بیگذرونید حتی...
راستی سال نو مبارک:)

فدایت فرانک
قسمت شما بشه

سارا 15 فروردین 1394 ساعت 19:32 http://chertopert350.blogfa.com

وااای خدا یک ساعته داارم عکست رو نگاه میکنم می خندم :)))))
من تا همین التن فکر میکردم تو دختری :)))))

دستت درد نکنه آبجی! از کی تا حالا داشتی اینطور فکر می کردی؟!

خط خطی 15 فروردین 1394 ساعت 20:38

خب ی سری هم به ما میزدی ،عجبااااا

نگفته بودی که! میگفتی خب. کجا هستی حالا؟!

سارا 15 فروردین 1394 ساعت 23:24 http://chertopert350.blogfa.com

از همون ابتدا :)))))

از سیبیلم خجالت بکش آبجی

خط خطی 16 فروردین 1394 ساعت 13:41

نکنه تو هم از اون دسته آدمایی هستی که کارت دعوت میخوای؟
فک نکنما [لبخند]
از شیراز به طرف یاسوج یا بلعکس ی بهشتی هست که بهش میگن اردکان (سپیدان) با پیست های اسکی معروف و آبشار های عالی مثلا مارگون رودخونه ها و تفرجگاه ها ی زیاد
الانم با اجاز میرم کرمان سر وقت پایان نامم اونجا هم بیای خودم فرمون برتم

به سمت یاسوج میرفتیم از یه جاده خیلی خیلی قشنگ رد شدیم فکر کنم همونجا رو میگی. از تو ماشین کلی عکس هم گرفتم از بس قشنگ بود

سارا 18 فروردین 1394 ساعت 00:14 http://chertopert350.blogfa.com/

کشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم :))))))))

از خنده ات ملتفت شدم چقدر خجالت کشیدی, نکش خانوم انقدر پارش کردی

:| 28 فروردین 1394 ساعت 20:25 http://machupichu.blogfa.com

ایول بابا!!!نصف ایرانو گشتی که!

خوب بود

ببخشید آقای دیازپام شما چرا عینک آفتابیتو رو چشمت نمیزنی عاخه اخوی؟:-)توی اون فیلمی هم که در یونیورسیتی گرفته بودین روی پیشونیت بود عینکB-)
من بیست خرداد کنکور دارم
لطفا مرا دعا کنید
نصفه ایرانو رفتی دور زدی یه کرمانشاهم میومدی اینجا عید هوا عالی بود
کلی هم مسافر توی شهر بود
همین دیگه عکس خوبیه با خلیج فارس من جنوب نرفتم T_T
من کنکور داررررررررررمT_TT_TT_TT_T:'(:'(:'(:'(:'(T_Tمن میدونم مجاز به انتخاب رشته هم نمیشم
حتی مهندسی تشتک سازی فسا هم نمیارم چه برسه به آی تی صنعتی یا معماری رازی
کاش انصراف نداده بودم
لطفن برای آرامش روح من یه صلوات بفرست囧

من رو پیشونیمم دو تا چشم دارم. شما مشکلی داری عزیزم؟!
نترس بابا. همون که میخوای اگه نشد همون که نمیخوای که قبول میشی. (جملمو باید با طلا بنویسن بزنن سر در شهر!)

فیلم خوابزده ها رو ببین یک عدد دیازپام درش هست که صابر ابر نقشش رو بازی میکنه
قشششششششششنگ دیازپامه!ادویلیه برا خودش:-)

خوابزده. حتما میذارم تو لیست. صابر ابر هم خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد