جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

فرصت طلب

لعنت به ثانیه‌هایی که باعث می‌شن تصمیم اشتباه بگیرم. لعنت به ثانیه‌هایی که فقط یک لحظه‌ان اما ثانیه‌های زیادی رو در حسرت خودشون می سوزونن. این ثانیه‌ها فرزند ناخلف زمان هستن.

مشکلم اینه که فکر می‌کنم همه آدمایی که باهاشون برخورد می‌کنم مثل خودم باملاحظه هستن.

تقصیر خودمه, بعضی وقتها زیادی محترمم.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 22 فروردین 1394 ساعت 04:45

واقعا لعنت! منم خیلی وقتا بامشکل زیادی محترم بودن درگیرم...کاملا حق باشماست.خیلی اازآدمانمبتونن تشخیص بدن که محترمی، نه خل وچل!!

بله همینطوره. ولی یه مقدار سخته آدم تصمیم بگیره با برخورد با کی محترم باشه و با کی پررو. کسایی که میشناسیم که میشناسیم. ولی اونایی که برخورد اوله واقعا سخته. و واسه این که ما معمولا آدمای محافظه کاری هستیم ترجیح میدیم محترم باشیم. و مشکلات همه از همینجا شروع میشه

لیلی 22 فروردین 1394 ساعت 17:15

ای بابا ... ای بابا :(

*سایه* 23 فروردین 1394 ساعت 21:40 http://missprismatic.blogfa.com/

ازین ژستا که هرچی می کشم از خوبی خودم می کشم و اینا ؟ :))))
ولی درکل درسته حرفت خوش بین بودن زیادی به آدما هم اعصاب خوردکنه

آره تقریبا تو همین مایه ها ولی اون لحظه که این پست رو نوشتم واقعا اعصابم ناجور بود و هی میخواسم یک نفر رو با مشت بزنم
بیشتر از اینکه از محترم بودن خودم ناراحت باشم از بی فکر بودنم ناراحتم

من کنار محمد 25 فروردین 1394 ساعت 13:52

دلم تنگ شده برات خوبی؟ خوش میگذره؟


اوم. بد نیست. میگذره. شما چه خبر؟

بهار 29 فروردین 1394 ساعت 15:04

فداسرت;-)

آره تقریبا منم به همین نتیجه فدای سرم رسیدم

شقایق 30 فروردین 1394 ساعت 17:11

اینجور موقعا مشت زدن به بالشو پیشنهاد میکنن ولی جواب نمیده...
باید به فکر یه کیسه بوکس باشم...

مشت زدن تو ذهنم تو چونه اون شخص رو بیشتر ترجیح میدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد