جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

Face Your Fears

افتادن ترس نداره. ترس از افتادن ترس داره

 

پی نوشت: یکی از اون سه تا خُل و چِلی که رفتن اون بالا لبه آبشار نشستن منم! + جمله محققانه بالا رو هم به اونی گفتم که ترسید بیاد پیش ما، پایین موند و عکس گرفت!

پی نوشت 2 : یک روز عالی و هیجان انگیز سمت دیلمان. از اون روزایی که هیچوقت فراموش نمی‌شه :)

نظرات 7 + ارسال نظر
sara 18 دی 1394 ساعت 20:10 http://sara-m71.blogsky.com

اگر خدایی نکرده افتادن میکردی هم همینو میگفتیییییییی؟
حدسم اینه که اینوریه،اینه که سمت چپ تصویره،شمایید.اونکه نور خورده بهش

آره اون که نزدیکترین به خورشیده منم! اونور هم دو تا از همکلاسیام هستن! خیلی خوب بود

سمیه 18 دی 1394 ساعت 23:43 http://asranevesht.blogfa.com

خیلی عکس زیبایی گرفتید
احسنت به چنین حرفی ....
منم بودم بالا رفتن رو انتخاب مبکردم
چنین روزهای بیاد ماندنی رو براتون ارزومندم

خیلی هیجان انگیز بود! خیلی

بهار 20 دی 1394 ساعت 03:48

صدای آب وآرامش جنگل وخعلی دوس میداریم☺
آقا شما برو سقالکسار(شفت) ارامش وزیبایی اونجا حرف نداره
دوس دارم بری نظرتو بهم بگی.روزآفتابی برو

نرفتم اونجا. خودمم که بلد نیستم تنهایی برم جایی. خیلی موقعیت هم کم پیش میاد که با بچه ها بخوایم جایی بریم. ولی این جایی که گفتی یادم میمونه

بهار 20 دی 1394 ساعت 03:53

اهان یادم رفت بگم اگه اهل طبیعت گردی هستی یسری جاهای دیگه م که خودم دوس میدارمم بهت معرفی میکنم.(البته اگه ماسوله ودریای کیسوم وقلعه رودخان وساحل انزلی و...که همه میرن ودیگه خعلی تکراری شده دل تورو هم زده باشه)

ماسوله قدیما رفتم. پل چوبی هم رفتم یه بار خوب بود. غروب رفته بودیم و نور چراغ برق های قدیمی روی پل چوبی واقعا حس معرکه ای بهم داد. دوست داشتم. ساحل بندرانزلی هم یه دوست خوبی داشتم که یک بار منو برد :) ولی قلعه رودخان نرفتم هنوز. به بچه ها بگم یه برنامه ای بذاریم :))
دیگه کجاها خوبه؟ معرفی کن بهم

من 20 دی 1394 ساعت 10:07 http://thelifeofawoman.blogsky.com/

افتادن داریم تا افتادن
بیوفتی و بتونی بلند بشی دیگه از هیچ افتادنی نمی ترسی



دوست داشتی سر بزن
پست "دی" روایت روزانه های من است

بهار 21 دی 1394 ساعت 23:53

سلام.روستای سرولات(اون بالابالاهای چابکسر) خیلی دوس داشتنی وزیباست خییییییلی

جاهای دور نباشه لطفا :))
یه آدرس ایمیلی یا وبلاگی چیزی از خودت بذار برام

بهار 22 دی 1394 ساعت 03:59

اها...یادم رفت.دهکده ییلاقی اولسبلنگاه(ارتفاعات ماسال)
اگه تابستون بری عاشقش میشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد