جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

Dreaming, I was only dreaming

کارگردان گرامی که برنامه خواب‌های منو تنظیم می‌کنی، می‌شه لطف کنی هرچند وقت با یک خواب کوتاه، منو یاد گذشته نندازی؟ رویای عشق بازی با لاوری که زمانی عاشقش بودی. در حالی که تو رویات همه چیز خوبه و دوست داشتنی و خبری از  دلگیری‌های روزای آخر نیست. و یک لحظه فکر می‌کنی که آخر داستان چقدر خوب داره تموم می‌شه. ولی از خواب بیدار میشی، و مجبوری اعتراف کنی که چقدر دلت برای یک نفر تنگ شده.


باور کن برای هر خواب خوبی که برام پخش می‌کنی، دو روز کامل حالم خرابه...

نظرات 9 + ارسال نظر
امینه 2 بهمن 1394 ساعت 17:14

سلام.کاملا قابل درک بود...

sara 2 بهمن 1394 ساعت 22:32 http://sara-m71.blogsky.com

Kheyli bade...
Akhare namardiye

بدترین قسمتش بیداریه... و در طول روز که یکهو یادت میاد...

سمیه 3 بهمن 1394 ساعت 00:21 http://asranevesht.blogfa.com

عدالت نیست میان اینهمه خواب تو را ببینم وقتی که نیستی

★***********★

خواب تو را که میبینم شبم را رنگی میکنی اما روزم را سیاه.

چه قشنگ. دقیقا همینه

موناکو 3 بهمن 1394 ساعت 23:56

چرا دلگیری روزای آخر ؟
ولت کرد رفت ؟
یا ولش کردی رفتی ؟
چند وقته ندیدیش ؟ من یکیو ده ساله ندیدم !!!!!!
لعنت به خواب

توضیح بعضی چیزها آسون نیست. نیازی هم به توضیح نیست.

بهار 7 بهمن 1394 ساعت 04:26

الهی...

pardis 7 بهمن 1394 ساعت 19:08

والا من که تا حالا نه شکست عشقی خوردم....نه غم هجران لاور کشیدم....ولی باید حس گندی باشه......
بد ترین خواب های من دیدن دوران مدرسه و معلم های د..یو.سش هستن :دی

من 30 بهمن 1394 ساعت 00:35 http://thelifeofawoman.blogsky.com

گذشته!!
خواب گذشته رو دیدن هرچند خوش!
شبیه کابوسی شیرین که طعم تلخش بعد بیداریه

شقایق 13 اسفند 1394 ساعت 21:06

دلم برا وبلاگت تنگ شده بود.
نمیدونم چرا باید اینموقع بیام و با این پست روبرو شم.منم از خواب دوستای سابقم رنج میبرم.
تو خوابم یا سعی میکنن آشتی کنن و میبخشمشون یا مشکلی نداریم:)
بعد یهو چشمام باز میشه و میبینم که چقد احمق بودم که توی خوابم بخشیدمشون.
خیلی وقته دارم سعی میکنم کنار بیام ولی نمیدونم چرا نمیام.
و نمیدونم چرا اینجا دارم این همه حرف میزنم...
فقط شاید میخوام بگم میفهم...
:(

یک سری عواطف انسانی بین بعضیا مشترکه. لازم به توضیح دادن نیست. میفهمم
اینو بخون:
http://zehn-mazochism.blogsky.com/1393/12/21/post-32/%DA%A9%D9%85%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%88%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9-

شقایق 26 اسفند 1394 ساعت 18:13 http://www.myworld1997.blogsky.com

دقیقا....
منتظرم دیگه بهشون اهمیت ندم...
ممنون برای دادن لینک:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد