جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

می‌خوام کمتر فکر کنم

امروز که از خواب بیدار شدم، اولین بارون امسال رو از آسمون شیری رنگ دیدم. فهمیدم پاییز شده

وقتی از هوای خفه دفتر کارم خسته شدم و اومدم رو سقف ساختمون، فهمیدم دلم بدجور گرفته

نگاهم که به آسمون تیره افتاد، سردم شد. لباسای تابستونی رو باس انداخت دور، ژاکتم، پولیورم، شالگردنم کو؟

صدای اذان مغرب که بلند شد، دیگه طاقتم تاق شد. بارون بدون ابر...



نظرات 3 + ارسال نظر

هوووم پاییز..
اینجا آسمون صاف و آبیه بدون حتی یک لکه ابر...
دلم واس بارون تنگ شده... باروون...
امیدوارم منو یادتون بیاد..

بله بله. خیلی وقت بود که نبودی. خوب شد برگشتی. خوش اومدی

سمیه 5 مهر 1395 ساعت 17:33 http://asranevesht.blogfa.com

اینجوری که تو تعریف کردی منم دلم گرفت
بارون بدون ابر:(

Sara 6 مهر 1395 ساعت 22:32

چرا کامنتم تو پست قبلی پاک شده بوددددد؟
خوش به حالتون بارون دارین
ما نداریم :(

نمیدونم. خالی بود. منم تعجب کرده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد