جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

3650

تقریبا ده سال گذشت. پیش دانشگاهی بودم. چند ماه بعد از گرفتن گواهینامه گمش کردم. از بس ذوق داشتم بابت گرفتن گواهینامه, که حتی میخواستم پیاده برم بقالی ماست بخرم هم گواهینامم همرام بود. هنوز بعد ده سال احتمال میدم اون روزی که داشتم از مدرسه برمیگشتم و به خاطر گرما کاپشنم رو دستم گرفته بودم از جیبش افتاد.  ده ساله که این فرضیه به قوت خودش باقی مونده ولی هنوز مدرکی در اثبات یا ردش وجود نداره.

در هر صورت حوالی ده سال پیش بود و من یه جوون 18 ساله محسوب میشدم که برای درخواست گواهینامه المثنی به  پلیس+10 سر خیابون شهبند رفته بودم.

یادمه تو گیر و دار کار اداریش که هنوز از یادش احساس حوصله سررفتگی میکنم, یه مرد نسبتا چاق تقریبا 35 ساله با این پیرهن هاوایی ها و کیف کمری نظرمو جلب کرد. اونموقع این تیپا مرسوم نبود. اومده بود پاسپورت بگیره.  اون لحظه یک حسی شبیه حسرت آمیخته به تحسین که کمی با تعجب مخلوط شده بود اومد سراغم. به نظرم خیلی ازم دور میومد..

ده سال از اون روز گذشت. امروز که برای گرفتن پاسپورت اومدم پلیس+10 سر خیابون شهبند, وقتی منتظر انجام شدن کارهای اداری بودم, باجه بغلی یه جوون 18-19 ساله یک سری کارای مربوط به سربازیشو انجام میداد. یک لحظه دیدمش و دیدم که داره منو میبینه. یک نگاه کوتاه عجیبی بهم کرد.

دوست داشتم فقط یک جمله بهش میگفتم
(سعی کن ده سال آیندتو شبیه ده سال گذشته من نگذرونی)

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه 11 فروردین 1396 ساعت 17:26 http://dastankhoneh.blogsky.com

اگه بهش میگفتین شاید گوش میکرد..

شاید, دوست دارم به همه بگم, به تو حتی

Aasii 11 فروردین 1396 ساعت 22:50 http://www.aasii.blog.ir

اخوی مرفه با پاسپورت میخوای کجا بری؟

مهم اینه که ده سال گذشته جایی نرفتم, از این به بعدش مهم نیست کجا میرم!

سمیه 12 فروردین 1396 ساعت 11:55 http://asranevesht.blogfa.com

جدا از یادواری نکات مهم خاطره نوشت خوبی بود
ادمها معمولن گذشته هاشونو شیرین و دلچسب تعریف میکنن:)...

شیرین و دلچسب هم بود و هم نبود. مسیر بود اما مقصد نبود. همیشه

Aasii 14 فروردین 1396 ساعت 01:47 http://www.aasii.blog.ir

در ده سال آینده شهر منم بیا خیلی قشنگه ^_^

شهرت کجاست؟ بگو بذارم تو برنامه

Aasii 14 فروردین 1396 ساعت 01:48 http://www.aasii.blog.ir

وااااااااااااای تو مگه عید پارسال نرفتی جنوب کلی مسافرت و اینور و اونور و نصفه ایرانو گشتی پ چجو میگی ده سال گذشته جایی نرفتی؟

از اونموقع وبلاگمو میخونی؟! پارسال 10-12 روز سمت ارومیه و تبریز بودم! اون دو سال پیش بود 15 روز قشم و جنوب بودم ولی مسافرت ماجراجویانه میخوام. یه هیجان واقعی. جایی که هیچکسی و هیچ جایی رو نشناسم. چیزای عجیب میخوام

س 15 فروردین 1396 ساعت 01:59

سلام:))
اتفاقا این خیلى جالبه.این که یکیو دیدى که هم سن اون موقع هات بوده:)
میگن الان خودتونِ رو با ده سال بعد کس دیکه مقایسه نکنید:) یعنى من هر وقت دلم مى خواد جاى کس دیگه اى مى بودم اینو مى گم به خودم:))
کجا مى خواى برى حالا؟جسارتا:دى

آره یه کم جالب بود. یادم نمیاد به جز لئونارد کوئن بودن دلم میخواسته جای کسی باشم! از مقایسه هم خوشم نمیاد. نه از مقایسه خودم نه از مقایسه دیگران.
تقریبا دو ماه دیگه که تعطیلاتم شروع شد, مقصد رو مشخص میکنیم. ولی احتمالا میخوایم همه چی یکهویی و غیر منتظره باشه! همونموقع یه پیج اینستاگرامی درست میکنیم گزارش سفر رو میذاریم

بهار 15 فروردین 1396 ساعت 02:24

منم مسافرت میخواد دلم جای عجیب غریب وباحال.
آخرین مسافرتم 93تبریز بودهمین
راستی دیازپام چه خوبه که بازم زود زود مینویسی ولی چشم نخوریا

مرسی بهارجان, تو همیشه بهم لطف داری

Aasii 15 فروردین 1396 ساعت 14:35 http://www.aasii.blog.ir

باز که کامنت خالی گذاشتی

بهار 15 فروردین 1396 ساعت 22:06

دیازپام جان شما تو تلگرام یه کانال داری؟ تو بیوشم نوشتی طنزپرداز ونویسنده مطالب فان و...اینا؟
اخه پروفایلتم همونه که یمدت پروفایل شماره تلت بود

نه, کانالی ندارم. تازه تو مگه شماره منو داری که پروفایل شماره تلفن منو ببینی?!! گیج شدم

بهار 16 فروردین 1396 ساعت 14:27

اوهوم دارم خودت یبار گذتشته بودیا تووبت آقا

والاه یادم نمیاد اصلا! شاید! اگه هنوز شمارمو داری یه پیام تو تلگرام بهم بده زودتر

بهار 16 فروردین 1396 ساعت 14:43

چقد من پیگیرم آخه

به پیگیری شما می افتخارم

بهار 19 فروردین 1396 ساعت 02:02

من یه عالمه ح زدم چراا هیچیش نیومده؟
شمارت پاک شد متاسفانه

ح?! من که نه اسمم نه فامیلیم نه اسم مستعارم ح نداره! شمارتو اینجا بذار من بهت پیام بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد