جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

اقرار

ساعت از 2 گذشته و من در حالی که روبدوشامبر کالباسی رنگمو پوشیدم تو خونه ای که نمیشناسم کنار شومینه در حال سیگار کشیدنم
همه چیز در این خونه خوابه به غیر از من که بیدارِ بیدارم
هرچند که ممکنه صفت ناپسندی باشه ولی باید اقرار کنم دروغ گفتن و نقش بازی کردن رو به خوبی بلدم
و هیچوقت یادم نمیره اولین باری که دروغ گفتم چقدر ترسیدم. از اینکه چقدر کار آسونیه. نه احساس شرم نه گناه. فقط ترسیدم از این هیجان ناب موقتی

نظرات 2 + ارسال نظر
منم دیگه! 30 دی 1396 ساعت 23:12

اره ولی وقتی سر دروغ اعتماد از بین میره چیز زیادی باقی نمیمونه

اون دیگه برمیگرده به هنر بازیگری. هیجانش به همینه

سمیه 1 بهمن 1396 ساعت 21:32 http://asranevesht.blogfa.com

من دروغ و نقش بازی کردن بلد نیستم
ولی بسیار دوست دارم هیجان ناب رو تجربه کنم :)
________
چه روبدوشامبر خوش رنگی داری:))

اولش فقط سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد