جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

لذت مشترک

بعضی لذتا تو دنیا مشترکه

فرقی نمیکنه کجای دنیا باشی، یا تو چه موقعیتی
تلخی ادامه دار خواب دیشبت همراهت باشه، یا شوق رهایی تو دنیای معلق
همینکه بالکنی داشته باشی که بتونی سیگاری آتیش بزنی و همراه با صدای بارون به بخار لیوان چاییت نگاه کنی، میشه احساس خوشبختی کرد

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیه 4 بهمن 1396 ساعت 11:56 http://asranevesht.blogfa.com

تلخی ادامه دار خواب دیشب که هست بالکن و چای هم هست
ولی از بارون و سیگار خبری نیست...
عوضش کلی کتاب و جزوه هست که هم دوسشون دارم هم خستم کردن
:))

چه وضعیت بدیییییی

دانیالــ 4 بهمن 1396 ساعت 13:42 http://D.blogsky.com

دیازپازمت حال خوب کنه

فدا

منم دیگه! 5 بهمن 1396 ساعت 07:55

سیگار؟!

منم دیگه! 6 بهمن 1396 ساعت 12:21

یادم میاد که سیگاری نبودی پسر خوبی بودی چه شد توراااا

ما از اول دیازپام بودیم حالا سیگار شد بد؟!!

منم دیگه! 8 بهمن 1396 ساعت 21:21

من گفتم بده؟؟؟؟؟دیدی خودت گفتی دیدیییی

وای من این صحنه کامنت زدنمو قبلا دیده بودم

از معجزات منه دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد