جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

بیشتر برای پوآقو دلتنگ میشم

حاج آقا مسئلة، از وقتی کانال من و تو برنامه های شاد و مفرح برای نیمروز جمعه پخش میکنه دیگه برای امام زمان دلتنگ نمیشم، حکمش چیه؟

جواب: اگر دلتنگ نشدن به قصد تلذذ نباشد اشکالی ندارد.

جایزه از دست روباه پیر؟!!

اونموقع که فرهادی اسکار گرفته بود میگفتن این جایزه رو استکبار داده و هیچ ارزشی نداره. الان همچین میگن طلای المپیک طلای المپیک که انگار اینا رفتن از دست ائمه اطهار جایزه گرفتن.

عنوان

اگه بهم بگن مموک رو تو یه کلمه توصیف کن میگم: "عنوان"

چون هم توش "عن" داره و هم "ان" !


این انگری بردز چیست که عالم همه دیوانه اوست

یعنی اگه من یک درصد محبوبیتی که این بازی بین دخترا داره رو داشتم الان خوشبخت ترین مرد زمین بودم.

تظاهر به روزه خواری هم نمیکنم

تو خیابون راه میرم ملت فکر میکنن دارم سیگار میکشم.

نمیدونن این دود ِ  سوز ِ  دلمه که از دهنم میاد بیرون.

من روزه نمیگیرم ولی افطار را دوست دارم

ائمه اطهار خیلی حدیث و روایت در مورد ثواب افطار کردن گفتن. واسه همین که من روزی 3-4 بار افطار میکنم.


یکی دم ظهر، یکی غروبی. یکی هم آخر شب.