جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

عَکَدمی گوگوش (3)

مطمئنم یه پلتیکی زدن که امیر حذف شده.

این چهارشنبه برخلاف تمام قسمت های دیگه همون اول برنامه -حدود بیست دقیقه پیش از اولین اجرا- شماره بچه ها رو اعلام کردن. احتمالا این کار رو کردن که ببینن کیا به قیاقه طرف رای میدن کیا به اجرای بچه ها. بعد احتمالا رای هایی که پیش از اجرا داده شده رو باطل کردن. 

فکر میکنم طرفدارای امیر تا شماره رو دیدن جوگیر شدن همشون رای دادن که خب احتمالا رای هاشون باطل شد.

همینطور بود دوستان. وگرنه امکان نداشت این بابا حذف شه.


استفتاء کردم، نظر آقای پوآقو هم به نظر من نزدیک است.

لامصب هوش و ذکاوت همینجوری داره از تک تک سوراخ های بدنم میزنه بیرون.

اگه گفتین منظورم کیه؟!

وقتی اومد گفتن رجایی دوم اومد، حالا که داره میره میگن بنی صدر دوم داره میره

ما که کاری نداریم، تکلیفشونو با خودشون روشن کنن لااقل


عطف به این

عَکَدمی گوگوش (2)

الان امیر از بشار اسد هم بدتر شده. مگه کنار میره حالا

انی‌وی، تنها امیدم اینه تو فینال، همه مخالفا رو رقیب امیر ائتلاف کنن، خداییش دیگه انصاف نیست این بچه قهرمان این دوره بشه.


پ.ن: نامزد اصلی من که رفت کنار! باید بگردم دنبال یه کاندیدای اصلح دیگه


عَکَدمی گوگوش

لرها با همبستگی ببین چه کارها که نکردن.

می ترسم جوگیر بشن فردا پس فردا اعلام استقلال کنن بخوان ایران رو تجزیه کنن.

باور کنین احساس خطر می کنم. به خدا اصلا حال و حوصله جنگ داخلی رو ندارم.


پ.ن: بقیه بچه ها همچین آدرین رو ماچ و بوسه می کردن که انگار می خواست به کربلای معلی مشرف بشه.

خیلی دلگیرم :(

مرد باید غمهاشو بندازه رو دوشش ... بره دنبال سرنوش...



پ.ن: آمادگی مذاکره با مسعود کیمیایی رو دارم که برای این دیالوگ یه فیلم بسازه.