جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

حسود

- شما کجا راحتین؟

+ هر جا شما ناراحتین.

آدم عاقل از یه سولاخ...!!

من تو زندگیم بارها شکست خوردم.

خوشبختانه کلی تجربه کسب کردم.

ولی بدبختانه هیچوقت تجربه‌هام یادم نمی‌مونه!

 

پ.ن1: تهران گردی عالی بود! خیلی خوش گذشت. اینم گزارش تصویری!

پارک ایرانشهر. که چقدر دوسش داشتم. تمام چیزایی که عاشقشونم اونجا بود. سالن تئاتر و کلاغ. و یه آفتاب قشنگ و دوست داشتنی:-) +

یه کتابفروشی خیابونی حوالی پارک شهر. صاحبش میگفت از سال 54 داره فعالیت میکنه. کلی کتاب کمیاب قدیمی داشت. چند تا کتاب که دنبالش بودم پیدا کردم و خریدم. عالی بود. +

تمام چیزهایی که همرام بود! +

اینم ادای احترام به کلاغ های دوست داشتنی! +

و یک تشکر ویژه از دوستی که من را در این تهران گردی همراهی کرد

+

یه وقت‌هایی بی دلیل یهو یه حسای خوب میاد سراغ آدم. احساس رضایت، عشق، انرژی، شادی. اونقدر که آدم دوست داره دنیا رو بغل کنه. و تصمیم بگیره آدم بهتری باشه. با همه مهربون باشه. همون وقتائه که دنبال یه فرصته، که خوشبختیو احساس کنه. و راضی باشه از اینکه به دنیا اومده. الان احساس می‌کنم همه رو دوست دارم. همه... بدون هیچ چشم‌داشتی :)

ساعت یک و سی هفت دقیقه و پنجاه و... حالا شد هشت دقیقه

همیشه یکی پیدا می شه چیزایی که دوس داری رو ورداره ببره...


پ.ن:این پیام از خانه اون پسره ارسال می شود. خوب است حالش!


ذهن مازوخیست