جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

این یه جنگه. تمام عیار

احمقانست اگه ۶ ماه بخوای با همه دوستات قطع رابطه کنی، اینستا و واتساپتو دیلیت کنی، با هیچکس در ارتباط نباشی، بیرون نری تفریح نکنی، خبر نخونی، هیچ کاری نکنی که رو هدفت تمرکز کنی؟ شب و روز. به هیچ چیز دیگه فکر نکنی فقط برای چیزی که از عمق وجودت میخوای و داری برایش تلاش میکنی و میدونی مسیرت هم درسته وقت بذاری؟

من الان اینجوریم. تقریبا داره ۳ ماه تموم میشه. مثل مادری که منتظر بدنیا اومدن بچشه. مثل سربازی که منتظر تموم شدن دوره سربازیشه. و مثل منی که خودمو موظف کردم به هیچ چیز دیگه فکر نکنم و فقط بچسبم به چیزی که میخوام و تا به اون ورژن از خودم نرسیدم ول نکنم. اینه ماموریت من.

چند سال بود که سابقه نداشت آخر هفته‌ها خونه بمونم، الان سه ماهه موندم. چند سال بود که حداقل هفته‌ای یکی دو شب رو جای دیگه میخوابیدم، الان ساعت ۱۱ شب تو اتاقم خوابم. چند سالی میشد که مثل همه آدمای معتدل، کار و تفریح اولویت زندگیم بود؛ ولی الان فقط خودم. خودم و خودم.

نه به کسی احتیاج دارم نه به چیزی. فقط باید پیش برم. همین و همین. نظم و استمرار و آگاهی رو تمرین کنم. خودم رو ارتقا بدم و از خودم اون چیزی بسازم که دوست دارم.