جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

سوالی که به صورت جدی باید مطرح شود

به نظر شما هشت سال جنگ تحمیلی بیشتر برای مملکت خرابی داشت یا هشت سال ریاست احمدی نژاد؟

نحوه ی دُنگ دادن عاشقانه در کافی شاپ

ببین عزیزم، من مال تورو حساب می کنم، تو مال منو. باشه؟!


رونوشت به: رستوران، سینما و غیره.

توضیحات: 1- منظور از مال، پول بلیط یا مبلغی که باید پرداخت شود است.

2- دُنگ: سهم هر شخص از مقدار پول تعیین شده.


آتش خاموش

عشق‌های پی‌شالی

اگه راس می‌گین تو روز با اسامس به پارتنرتون بگین دوسش دارین.

آخر شب تو تختخواب این حرفو زدن که هنر نیست.


و خداوند مانع از لغزشم شد

بچه بودم. نمی فهمیدم. داشتم دسی دسی خودمو تباه می کردم.

فکر می کنم سوم ابتدایی بودم که به خاطر بلیط نصف قیمت استخر می خواستم عضو بسیج بشم!!!

ووووی! چه چندش آور! خدایا شکرت!

از روی دلتنگی...

می‌بینم آن روزی را که مجسمه‌ای از تو را به عنوان نماد استقامت و شجاعت در میدان شهر بگذارند.

میرحسین، با توام...

هیچگاه اینقدر مطمئن نبوده‌ام...

زندگی شاید همین باشد...

زندگی در ایران به‌طور متوسط روزانه 1000 تا بلا دارد. با صدقه فقط 70 تایش دفع می‌شود. هر روز آن 930تای دیگر هستند که جمع می‌شوند و کونمان را پاره می‌کنند.