جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

۱۰۲

کشور پیشرفته جایی است که بعد از دوستی سکس می کنند ولی سعی می کنند عشق بوجود نیاید.

جهان سوم جایی است که بعد از دوستی عشق بوجود می آورند که سعی کنند سکس کنند!

۱۰۰

به باشگاه صد تایی ها پیوستم!

۹۸

فحش جدید


غلط خوردن


غلط کردن + گه خوردن


موارد استفاده:

تو غلط می خوری / غلط خوردم

۹۷

وقتی از صندلی ام بلند شدم که برگمو بدم؛ ورقه ی سوالتمو با همون دختری که تو پست قبل وصفش رفت؛ عوض کردم. مراقب فهمید؛ خواست مچمونو بگیره. ورقه ی سوالاتو چک کرد. ورقه ی خودم بود.

احمق نفهمید که ورقم دست دختره بود و الان پس گرفتم!

۹۶

تقلب در امتحان موجب نزدیکی دلها می گردد!!


شاید باورتون نشه ولی اون دختری که اصلا از ترکیبش خوشم نمیومد وقتی داشت بهم تقلب می داد چقدر در نظرم خوشگل شده بود! تو اون لحظه که داشت بهم تقلب می داد به نظرم زیباترین دختر دنیا بود و حاضرم قسم بخورم اگه تو اون لحظه هیلاری داف میامد سر جلسه ی امتحان و بهم می گفت:     (ohhh come on baby )

در جواب می گفتم (برو کشکتو بساب {معادل واژه ی "... بخور!!") و شاید یکی هم می زدم پس گردنش!!

پی نوشت:

ولی اگه بعد از امتحان دوباره هیلاری میومد و ازم عذر می خواست که بد موقع مزاحم شده و دوباره بهم همون جمله ی بالا رو می گفت، ایندفعه قبولش می کردم!

۹۵

اینایی که بعد از دو سال تو خیابون یکدفعه تورو می بینن و بعد از سلام یه سوال کلی می پرسن و تا بخوای جواب بدی خدافظی می کنن...


ایشالله گربه رو صورتشون بول کنه!!!

۹۴

من رسما اعلام می کنم حاضرم خیر کثیر را فدای شر قلیل کنم!


حاضرم جام جهانی اصلا برگزار نشه در عوض این پیام های بازرگانی که با حرکات ضایع به زور به فوتبالش ربط می دن هم ساخته نشه!!

۹۳

یه رفیق هم ندارم که واسه جام جهانی رفته باشه آفریقای جنوبی که بهش بگم واسم یکی از این موموزلاها بیاره برم بکنمش تو کون این گزارشگرای فوتبال!!

انقدر که اینا از این بوق شکایت کردن دروازه بانها از توپ فوتبال نکردن!!

۹۲

میگن بعضی ها عقلشون به چششونه...

ولی من دیدم کساییکه که دهنشونم به چششونه!


این کشف رو زمانی انجام دادم که دیدم کسی هنگام دیدن برنامه ی آشپزی گفت:

(هوووم؛ چه غذای خوشمزه ای!!)

۹۰

ای کاش مغز آدمی هم یک نرم افزار search داشت...

۸۹

و از مصادیق بارز یک دانشجوی نمونه این است که شب امتحان متوجه نمی شود جزوه اش یک سوم جزوه ی واقعی است!

۸۸

یعنی به نظرتون اینایی که کلیپ هاشون تو ایران بیوتی و ایران موزیک یا کانال های مزخرف دیگه از این دست پخش میشه، تو محلشون که دارن راه میرن، کلاس میزارن که ما خواننده ایم؟!

۸۷

لیپی جان،

مالدینی و دل پیرو و باجو رو هم میاوردی تو تیم که حس نوستالژیمان درست و حسابی برانگیخته شه دیگه!

باز ما راه می رفتیم علی دایی رو دنبال می کردیم!

۸۶

گشت نسبت:


- ها کن ببینم!

+هااااااااا

-  با اونی که بهش گفتی دوستت دارم چه نسبتی داری؟


از اسپایدرمرد