جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

۸۶

گشت نسبت:


- ها کن ببینم!

+هااااااااا

-  با اونی که بهش گفتی دوستت دارم چه نسبتی داری؟


از اسپایدرمرد

نظرات 3 + ارسال نظر
سیاوش 26 خرداد 1389 ساعت 16:53 http://hypericology.blogsky.com

آقا دست مریزاد .. سر کار از اول تا آخرشو خوندم و چقدر خندیدم .. واقعا خوش سلیقه و خلاق و باهوشی ... بیشتر آشنا شیم .. من که خیلی وقته بلاگ هامو پاک کردم و نمی نویسم ولی با این کوتاه نویسی و ایجاز و نگاهت خیلی حال کردم .. دوس دارم تقلید کنم ازت ... ایول . امیدوارم با این حافظه ی نداشته یادم بمونه باز بهت سر بزنم .. تازه کنجکاوم لینک هاتم چک کنم ...

سحر 30 خرداد 1389 ساعت 13:43 http://saharri.blogsky.com

اسپایدر مرد باز نمیشه.
فیلتر شده آیا؟

فکر می کنم. تو این دوره زمونه هر کی که فیلتر نشده باشه باید تعجب کرد.

سارا 1 دی 1393 ساعت 13:40

قَـــــــــــــــــــــــــشَـــــــــــــــــــــــنگ بود:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد