جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

درود به غیرتتون دلاورا !

درود به کساییکه تو هجوم فیسبوک و وی چت و این چیزا، هنوز هر شب مثل قدیما یاهو مسنجرشونو باز می کنن.

وفاداریشون مثل کساییه که وقتی شهر افتاد دست دشمنا، مثل مرد وایسادن جنگیدن!

اینا کسایین که میشه رو دوستیشون حساب باز کرد.


پی نوشت:

- مامان، تو و بابا چطوری با هم آشنا شدین؟

+ ما یه ازدواج سنتی داشتیم دخترم، بابات اولین بار تو مسنجر بهم پی ام داد.

نظرات 21 + ارسال نظر
*سایه* 3 آبان 1392 ساعت 01:42 http://missprismatic.blogfa.com/

وی چت ندارم و از چت فیسبوک هم خوشم نمیاد
مسنجر خوبه
خیلی
اما
این آدما که تو گفتی شبا میان مسنجر
اما دوستاشون دیگه نیستن
تو همون وی چت و فیسبوکن
آدمای وفادار همیشه تنهان

دقیقا. مث من. الکی مسنجرم بازه. هیچکس نیست
آفرین آفرین. آدمای وفادار همیشه تنهان. آیدیتو بده اد کنم دیگه تنها نباشیم!

شخص نویسنده 3 آبان 1392 ساعت 16:28 http://pno17.blogfa.com/

مث من :دی

ی چند وقت دیگه هم اینو باید درمورد بلاگ نویسی گفت

آفرین. افتخار میکنم بهت

دیازپام 3 آبان 1392 ساعت 21:06

دوستانی که موافقن، (از جمله سایه و شخص نویسنده) آی دیشونو کامنت بزارن ادشون کنم. نباید بزاریم این رسم پسندیده به خاطر تنهایی ور بیفته!

رعنا 3 آبان 1392 ساعت 22:47

الان در هجوم این برنامه ها ما حتی نه در موبایل نه کامپیوتر و نه حتی لبتاب هیچ کدام را نداریم !
تنها مسنجر...
که آن هم با میل می رویم از کمبود نفرات و میلی چک میکنیم گوگل تاک هم همینطور شده...
چه کنیم دیگر؟..(((:

آدرس مسنجرتو بزار اینجا!

منم همینطور 4 آبان 1392 ساعت 21:10

اقا منم با سایه و بروبچز شدیدا موافقم میلمم برات گذاشتم

ادد شدی

man 4 آبان 1392 ساعت 21:12

salaaaaaaaaam,belakhare neveshtanet umad?che ajab!!!!!!!!!!

آره اومد ولی ظاهرا خیلی خوب نیومد!

هستی 4 آبان 1392 ساعت 21:15

سلام.خوبه که باز پیدا شدی!

گم شدگی ذهنی به همین زودیا پیدا نمیشه.

لیلیـــــــ 5 آبان 1392 ساعت 13:33

خب من آیدیمو عوض کرم این شد که ندارمت :(((

+ چی نوشتتو خوب اومدی :))

آی دی جدیدتو اد کردم

mina 6 آبان 1392 ساعت 00:10 http://www.padariha.blogfa.com

هوم خیلی سوت و کور شده. اونایی هم که هستن اینویزیبل میان چک کنن بقیه رو.
وی چت و وایبر و اینا واس آدم آرامش نمیذاره. تا روشن میکنی هرکی آف گذاشته باشه میدوعه میاد! ساعت هم میزنه تازه! نچ یاهو خوبتره

من اولیبلم معمولا ولی کسی نیست متاسفانه

رعنا 6 آبان 1392 ساعت 21:11

جالب بود اینکه نشناخته حاظر به صحبت با کسی میشید!!!
خیلی...زیاد !

یعنی شما فقط حاضر با صحبت با کسایی هستی که بشناسیشون؟! الان منو میشناسی؟! نفهمیدم منطقتو.

D1e 6 آبان 1392 ساعت 21:58 http://faryadekhamush.blogsky.com

من همه جا هستم :D
مسنجر و فیسبوک و وی چت و وایبر و واتز اپ و ...

بجز مسنجر نفهمیدم بقیشو چی گفتی. کجایی بود؟

رعنا 7 آبان 1392 ساعت 14:44

فکر می کنم فرق نظر گذاشتن که عمومیه با مسنجر که یه برنامه ی چت خصوصیه بدونید!!!
الان شما به اینکه هر حرفی مثلا تو نظر گذاشتن حتی برای دوستای صمیمیش تو وبلاگا می زنه با چت کردن تو مسنجر اعتقاد داری؟ هر چند فکر نکنم اعتقاد حساب بشه ...

آره مسنجر خصوصیه و همین خلوتشه که باعث میشه نسبت به فیس بوک و این چیزا ترجیحش بدم. عیان نیست.
مفهوم حرفتو قبول دارم ولی اصلا این مسئله دلیل نمیشه که اگه کسی رو نشناسم نخوام باهاش (ولو خصوصی) حرف بزنم. آدم گاهی همصحبت هایی پیدا میکنه که اصلا نمیشناستش. میتونم در این مورد حتی یه کتاب بنویسم!

nafi3 7 آبان 1392 ساعت 16:39

شخصا هیچ وقت نمیتونم یاهو مسنجرمو باز نکنم!

رعنا 7 آبان 1392 ساعت 22:07

بله ! در اینجا فقط میشه گفت هرکس نظری دارد ...!
پس هر وقت چاپش کردید یه اطلاع رسانی بکنید حتما!

آدرس مسنجرتو بدی حتما خصوصی اطلاع رسانی میکنم!

homa 11 آبان 1392 ساعت 16:44 http://go224.blogfa.com

بابا ما اولد چتریم!!!! بابامون همیشه با کارت اینترنت میومد خونهههه... به همین راحتیا که یاهو فروشی نمیکنیم

افتخار منی!

الی 11 آبان 1392 ساعت 22:54

سلااااااااااااام.منم اد کن :دی

حتما. بدبختی اینه که مسنجرم بدون فیلتر شکن باز نمیشه! بعضی وقتا هم که اصلا باز نمیشه!

سحر 13 آبان 1392 ساعت 08:50 http://sf22761.blogfa.com

نیاد یه چیزی افتادم :
میدونم چند وقت پیش بود ! ولی یادمه یه مدت خیلی از گودر مطلب مینوشتی ! نمیدونم یادته یا نه !
بعد من همش میگفتم خدیا این گودر چیه که این دیازپام صبح تا شب پاشه !
روم هم نمیشد از کسی بپرسم !
از بس همه جا حرفش بود فک میکردم ندونم چیه خوب خیلی خیطه دیگه !!
ولی وقتی کشفش کردم خیییلی باحال بود !

کلا به عقیده بنده هر چیزی که خانوادگی باشه و در همسایه بشناسنت به درد نمیخوره !
آدم مذبعه ! ( به قول پسرم ) یعنی معذبه ! :)

گودر همیشه در قلبم جا داره! نسل ما باهاش بزرگ شد (قُپی!) میپرسیدی از خودم بهت میگفتم دوستانه! هیچ بدی هم نداشت. قربان پسر شما!

nafi3 18 آبان 1392 ساعت 15:14 http://machul-khan.blogfa.com/

بده آیدیتو ادت کنم :دی پیلیز :)

تو بده من ادد میکنم. همینجا بده

Oasis 21 آبان 1392 ساعت 00:35

عالی بود
عااالی
چقد دوس داشتم این پستت رو
هیچ با فیسبوک و وی چت و وایبر حال نمی کنم
فقط یاهو مسنحر

پس کو آی دیت؟! بزار همینجا

maryam.sh 21 آبان 1392 ساعت 23:19

man dir residam,mano ham add kon plz

شدید

منم بازی!
ادد بفرمائید.

شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد