جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

دوستانه میگم

خدایا، تو جهنمت عذاب مَذاب جدید چیا داری؟ اگه میخوای متد جدید اونجا پیاده کنی بیا زندگی منو یه آنالیز کن. بدردت میخوره.
نظرات 6 + ارسال نظر
شاپری 11 دی 1392 ساعت 21:39

اوهوم:(

ناشکری نکن هیچ وقت
قهرش می گیره اوضاع خیلی بد میشه

donia 16 دی 1392 ساعت 20:30

سلام
اقا من یه سوال اساسی دارم اگه یکی بهتون زور بگه چه جوری حالیش میکنین داره زور میگه وشما احمق نیستین

رابطمو باهاش قطع میکنم. حالا هر چی میخواد باشه و رابطه در هر سطحی میخواد باشه. اصلا نمیتونم با آدمهایی که شبیه من نیستن (از نظر ذهنی) ارتباط برقرار کنم. آدمهایی هم که از نظر ذهنی شبیه من هستن هیچ وقت زورگویی نمیکنن بنابراین من تا حالا همچین مشکلی نداشتم.

شخص نویسنده 17 دی 1392 ساعت 01:59

میتونه رو کمک منم حساب کنه

باشه بهش میگم.

لیلی 25 دی 1392 ساعت 15:36

جهنم دیگرانو ندیدی که جهنم خودتو بزرگ میبینی :)

هر کس واسه خودش جهنمی داره

نی ناش ناش 12 اسفند 1392 ساعت 18:17

چرا انقدر آدم بی اعصابی هستی؟

یکی یادم داده بی اعصاب نباشم. فکر میکنم تونستنه باشم ازش یه چیزایی یاد بگیرم! نیستم زیاد به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد