جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

البته مال قدیما بود

یه روز یکی از دوستان که هم منو تو نت میشناخت هم تو واقعیت بهم گف میخوام یه وبلاگ بزنم مثل تو فقط توش چرت و پرت بنویسم.

من که اصلا هم ناراحت نشدم!


پ.ن: من تو این وبلاگ چرت و پرت مینویسم؟ چرت و پرت مینویسم؟ مینویسم؟! (آیکون جیگر)



ذهن مازوخیست

نظرات 4 + ارسال نظر
فائزه 26 بهمن 1392 ساعت 17:10 http://like-u.blogfa.com

اره...ولی چرت و پرت بنویس ... چرت و پرت بنویس ... چرت و چرت بنویس

گازت میگیرم ها!

مهرنوش 27 بهمن 1392 ساعت 17:24

عمرا عشقم.
گوه خورد شعور نداره .
سیییییر داغ

عزیزم! جی افم میشی؟!!!!

donia 28 بهمن 1392 ساعت 18:27

چرت پرت نمینویسی ولی نصفه شو فک کنم فق خودت میفهمی یا شایدم من زیادی خنگم

آره حق با توئه گاهی یه چیزایی تو ذهنمه که فکر میکنم خوب توضیحشون میدم در حالی که واقعا اینطور نیست.

نی ناش ناش 12 اسفند 1392 ساعت 18:25

واقعا حتی ممکنه لحظه ای این فکر تو ذهنت بیاد که چرت و پرت نمینویسی؟؟؟

دوست ندارم همچین فکری کنم خب! به روم نیارین خب. رفیق باشین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد