جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

کوچولوی دیوونه، تنهاییات غم انگیزه؟!

تا حالا شده به خاطر یه آهنگی که تو تاکسی داره پخش میشه، اونجایی که باید پیاده شی، پیاده نشی تا آهنگ تموم شه، بعد پیاده شی و تاکسی بگیری و برگردی؟

میدونم یه کم احمقانه به نظر میرسه. راستشو بخواین منم همینطور فکر می کنم. واسه همین اینکارو نکردم. همونجایی که باید، پیاده شدم و ترجیح دادم برم خونه و از تو لپ تاپم اون آهنگو گوش کنم.


گاهی این دیوونه بازیهای کوچیک لذت بخشه، ولی اگه کسی باهات باشه که بخوای دیوونه بازیاتو ببینه...


ذهن مازوخیست

نظرات 8 + ارسال نظر
شاپری 6 اسفند 1392 ساعت 14:20

:)) اره شده ولی خب شهر ما خیلی کوشولوئه برای همین راحت پیاده برگشتم دانشگاه :D

ولی واسه من نشده! مخصوصا که گرسنمم باشه و بخوام زودتر برم خونه ناهار بخورم!

زری 6 اسفند 1392 ساعت 23:07

آره ، وقتی همون یک نفر گذاشت رفت دیگه یاد و خاطره این دیوونه بازیهای کوچیک هم میشه سوهان روح!، نکن برادر من،نکن :d

این همان زریست که عالم همه دیوانه اوست؟!!!
کجایی تو خبری ازت نیست!
یاد و خاطره که دست آدم نیست. دست خداست!

هستی 7 اسفند 1392 ساعت 14:55

این کار رو نکردم ولی کلی دعا کردم که یه چیزی بشه مثلا تو ترافیک بمونیم آهنگ تموم شه.به نظر من همیشه این دیوونه بازی های کوچیک لذت بخشه و یاد آوریش باعث میشه آدم ناخود آگاه لبخند بزنه ولی من خیلی کم انجامشون میدم.

منم دوست داشتم ترافیک بشه ولی نشد. برعکس همیشه که ترافیک میشد!

آیدین 7 اسفند 1392 ساعت 16:44

دیاز پام جان این (یک عدد من) دیوانه شده می خواد بره ... دیوونه بازیش اصلاً لذت بخش نیست ... برو برش گردون ... برو :((

من شبیه ریش سفیدا و شورای حل اختلاف دارا هستم! چه اش بکنم؟!

مریم 7 اسفند 1392 ساعت 19:37 http://maryamt1370.persianblog.ir

اوهوم . تنهاییام گاهی غم انگیزه ولی من نمیذارم غمش بمونه تو دلم ، لونه کنه ، جا گیر بشه دیگه نتونم بندازمش بیرون ...:)

خیلی کار خوبی میکنه. اگه بشه این کار رو به سادگی انجام داد تقریبا بهترین کاریه که میشه انجام داد. چی گفتم؟! فقط میدونم خوابم میاد

نی ناش ناش 9 اسفند 1392 ساعت 16:03

تو دختری یا پسری؟

پسر. تو پروفایلم اسم واقعیم هم نوشته. چطور؟

زری 11 اسفند 1392 ساعت 01:26

کنکور داشتم :d من چون اصولا آدم دغدغه مندی هستم ! خیلی اوقات میخونم اما به علت اینکه همیشه افکار مالیخولیایی و مازوخیستی و فیلسوفانه ای که دارم :d حس و حال نظر دادن ندارم.
پ.ن : جمله آخرت رو میذارم پای شوخی :d

خب منم کنکور داشتم! اونم دو تا! دیشب زنگ زدم چرا گوشی رو برنداشتی؟! میخواستم مثل فیلما تا گوشی رو گرفتی واست ویلن بزنم! هیچی دیگه جواب ندادی همه حس و حالش رفت دیگه. تکرار هم نمیشه

نی ناش ناش 12 اسفند 1392 ساعت 18:32

تو مگه پروفایلم داری؟؟
اگه داری آدرس دقیقش؟؟
واقعا پسری؟؟اهل کجایی؟؟ البته به جز همه ایران سرای من است!

پس چرا شبیه دخترایی !!

پروفایلتو پیدا نکردم اما اسم واقعیت هرچی که هس داداش ما با همی دیازپام بیشتر حال موکونوم!

رو اسمم زیر پست ها کلیک کنی میره تو پروفایل. نمیدونم چرا فکر میکنی شبیه دخترا هستم. از اسم تو که بدتر نیست! نی ناش ناش فکر کن اسم مستعار یه پسر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد