جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

مثل اسب بدو...

ایکاش آدم‌ها هم مثل سایت‌ها، وقتی می خواستی وارد زندگیشون بشی، یه تیک (مرا به خاطر بسپار) داشتن...

 

پ.ن1: تصمیم گرفتم تو سال جدید به کسایی که منتظرن یک دقیقه برم توالت صد بار زنگ بزنن، کال بک نکنم. کور بشن دوباره زنگ بزنن پدرسوخته‌ها. سنسور دارن انگار می‌فهمن کی رفتم آبخانه.


پ.ن2: آخرین روز سال و شهر کتاب. عروسک فرنگی (آلبا دسس پدس) – کافه زیر دریا (استفانو بنی) – دلتنگی (آلبرتو موراویا) – یک عالم با شما حرف دارم... (لوئیجی پیراندلو) – خوشبختی در ویترین (آلبرتو موراویا) – تنهایی اعداد اول (پائولو جوردانو). تم عید، نویسنده‌های ایتالیایی!


پ.ن3: امروز اتفاقی رادیو مازندران روشن بود، یهو دیدم یه مطلب از کتابم رو دارن اجرا می‌کنن. نه اسم منو اوردن نه اسم کتابمو. الان خوشحال بشم یا ناراحت؟!


پ.ن4: می‌خوام این عکسو نگه دارم، وقتی دارم می‌میرم بچه‌هامو صدا کنم بگم برین هرکدومتون یه چوب بیارین، بعد این عکسو نشونشون بدم بگم ببینین باباتون تو جوونیاش چقدر خوش‌تیپ بود؟! بعد بمیرم. بچه‌هام هم با چوبا هی بزنن تو سر خودشون +


پ.ن5: جزو کادر روابط عمومی یه موسسه خیریه شدم. یه جشنی اجرا کردیم برای کودکان کار. یک سری از برنامه‌ها به خاطر نگرفتن مجوز اجرا نشد. یه یادداشت نوشتم تو سایت های خبری که این بی‌خیری بعضی از مسئولین رو انعکاس بدم! +   اینم دعوتنامه این جشن که تو سایتها منتشر شده بود + هر کسی از دوستان اگه خواست به این موسسه هر نوع کمکی کنه خبر بده.


پ.ن6: و بهار می‌آید. سنگ نشونی هر سال. یه مرور به اتفاقای خوب و بد سالی که گذشت. یه نگاهی به تغییرات زندگی. چیزای اشتباه رو از زندگیتون بیرون کنین. همین ابتدای سال 93. توصیه من به شما...



نظرات 14 + ارسال نظر

مراتب تشکر اهداء می شود.

محمد 29 اسفند 1392 ساعت 19:55 http://ebrahimi70.blogfa.com

نمی دونم این جا کامنت گذاشتم تا حالا یا نه. ولی خب می خونم ت یه مدتی ه. یه مدت نسبتا زیاد فکر کنم. این کتاب که گفتی رو ولی یاد م نمیاد اصن. چی ه این قضیه ش؟

فکر میکنم برای اولین باره کامنت میزاری چون عنوان وبلاگت به چشام آشنا نیست. در هر صورت باعث خوشحالیم هستی
خب به خاطر اینکه قضیه کتاب رو تو وبلاگم نگفته بودم. با اسم مستعار بودم قبلا خب
http://baqaali-halloo.blogfa.com/
از اینجا میتونین کتابامو پیدا کنین. اسم کتابا (داستان های کوتاهی که یک آدم بلند نوشت) و (شلپ شلوپ)

باران 1 فروردین 1393 ساعت 11:40

سلام ، تازگی بهار مهمان دلت . سال خوبی داشته باشی

ممنون عزیزم. همینطور برای تو

نیوشا 1 فروردین 1393 ساعت 13:05

1)سلام!تولد عید شما مبارک!سال خوبی داشته باشی
2)کتاب؟کتاب نوشتی؟اسمش چیه؟

تشکرات. شما هم سال خوبی داشته باشید.
http://baqaali.com/customers/orders.php
این آدرس برای سفارش دادن دو تا کتاب با همه. اگه صرفا میخوای بدونی اسم کتابا چیه به این آدرس برم
http://www.booksite.ir/bo1.php?nasher=%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%20%D8%B3%D9%81%D8%B1%D9%8A

[ بدون نام ] 2 فروردین 1393 ساعت 11:32

بابا تو ک خعلی خوشتیپی!

داری مسخره میکنی؟!

زری 3 فروردین 1393 ساعت 00:08

سال نو مبارک دیازپام عزیز.
پ.ن : چقد این عکس با عکس قبلی که گذاشتی متفاوت بود،الان این عکست شبیه تصورات من بود :D

سال نو شما هم به خوبی و خوشی
تمام تلاشم برای جلب رضایت شما عزیزان هست دیگه!

بهار 3 فروردین 1393 ساعت 01:43

ینی عاشقتم که خودت باخودت عشق میکنی دیازپام(:
شوخی کردم آقای نویسنده ی خوشتیپ...

چیکار کنیم دیگه. نه کسی هست باهاش حال کنیم نه کسی که با ما حال کنه. مجبورم با خودم حال کنیم دیگه

مریم 5 فروردین 1393 ساعت 00:25 http://maryamt1370.persianblog.ir

اولا سال نو مبارک!
ثانیا من دقیقا متوجه معنای جمله اولت نشدم!!! چرا تیک داشته باشن؟!

که بشه تیک زد، که همیشه آدمو به خاطر داشته باشن.

رعنا 6 فروردین 1393 ساعت 22:58

سلام.
عیدتون مبارک با کلی تاخیر.
امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی رو در پیش داشته باشید اقای نویسنده .
طنز خیلی جالبی تو بعضی از نوشته هاتون وجود داره که همیشه باعث لبخند زدن و حس جالبی داشتن میشه...از این بابت ممنون.
قیافتون با تصوراتی که کلا در مورد خیلی از وبلاگ نویسایی که وبلاگشونو میخونم فرق داشت(:
شاد باشید و خوشحال!!!

سلام. خواهش. خوبه که گاهی حس جالبی بهت میرسونم. باعث خوشحالیمه.
وبلاگنویسا هم آدمای عادین دیگه! هیچ طور خاصی هم نیستن

donia 7 فروردین 1393 ساعت 13:14

اقا تبریکات فراوان((((((((((((((((((((((((:
من که اول بهاری باهرکی مشکل داشتم سعی کردم حل شه
البته مشکل اونا فک کتم هنو مونده
من که خیالم راحته

مهم توئی. خیالت راحته. کافیه

donia 7 فروردین 1393 ساعت 13:17

راستی این عکس خودته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نمیدونم چرافک میکردم باید سنت بیشتربزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جوون موندی بزنم به تخته

سنم کم هم نیست. به 25 رسیدم.

رعنا 8 فروردین 1393 ساعت 00:51

نگفتم خاصید گفتم با تصوراتم فرق داشتید یعنی جوون تر بودید و جدی تر(:

نظر لطفته عزیزم. از تصوراتت بهترم یا بدتر؟!

نی ناش ناش 19 فروردین 1393 ساعت 15:43

این عکسو با چه دوربینی گرفتی؟مال گوشی بوده؟
میخوام گوشی بخرم تو رنج قیمت 800 تومن با دوربین تووووپ!

این دوربین مال من نبود. اصلا نمیدونم مارک دوربین چی بود

mahya 22 اردیبهشت 1393 ساعت 10:40 http://dokhtare-babm.blogfa.com

asheghe neveshtehataaaaaaaaaaam
aliiii minevisi

قربانت عزیز
آدرس وبلاگت رو ظاهرا اشتباه دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد