جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

قوت قلب این روزای من

لامصب وقتی تو یخچال سالاد الویه داریم دلم قرصه. هیچی نمی‌تونه منو بلرزونه. اصلا هم از زندگی و مصائبش نمی‌ترسم.



پ.ن: قابل توجه که این پست مخاطب خاص دارد! فقط خودم و خودش! شب و روز می‌خورمش ازش سیر هم نمی‌شم :)

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتابـ 16 اردیبهشت 1393 ساعت 00:31

اصن یه حدیث داریم که میگه : الویه طعم ِ خوش ِ زندگی , نقطه سر خط.

من به این دین میخوام ایمان بیارم. پیامبرش کیه؟!

سمیه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 07:43

بعضی از غداها آدمو داغون میکنه!سالاد الویه یکیشه.

له لهم کرده!

شاپری 19 اردیبهشت 1393 ساعت 13:12

بعضی وقتا حس میکنم خدا یه سری چیزارو تو ادما کپی پیست کرده :)) احساس خیلی از ما به الویه هم همینه :))

وقتایی که مامی میره تهران یه دیگ میپخم میذارم گوشه یغچال انقت خوبه :ایکس
تو همه وعده های غذایی هم میشه اسدفاده کرد:))

دقیقا. فداش بشم من!

× Error Boy × 6 مرداد 1393 ساعت 16:09 http://error-boys.blogfa.com/

حـــــــــال کردم با وبت ...

لینکــــــــــ شدی !

لینکـــــــــ مخصوص من !!!

راستی , ی چیز دیه هم اگه تو یخچال باشه , دلت قرصه ...

اگه گفتین ....

D:

فدایت مرسی
نمیدونم! بستنی؟! قرمه سبزی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد