جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

هوا چه خوبه :)

یادمه جوون و جاهل بودم یه روز رفته بودم بیرون خیلی احساس خوش‌تیپی می‌کردم بعد هر دختری که می‌دیدم بهش چشمک می‌زدم ولی هیچکدومشون عکس العمل نشون نمی‌دادن. بعد من همینجور تعجب که چرا هیچکدومشون اصلا توجه نمی‌کردن. اصلا انگار منو نمی‌دیدن. حسابی حالم گرفته می‌شد بعد یهو متوجه شدم یه عینک آفتابی زدم به چه گندگی. هنوز هروقت تو خیابون یه دختر خوشگل می‌بینم یاد اون روز میفتم خندم می‌گیره! خیلی مضحک بود!

 

پ.ن: تعطیلات فطر، با کتابایی که گرفتم. مجموعه داستان آخرین خنیاگر (اُ. هنری) / دیوار و شمعدانی (آلبرتو موراویا {نویسنده مورد علاقه من}) / یک چیز به هر حال یک چیز است (موراویا – این کتاب رو خونده بودم ولی دوست داشتم داشته باشمش. عالیه) / ناتور دشت (سلینجر) این کتاب رو وقتی دوم یا سوم ابتدایی بودم خونده بودم. الان که دوباره خوندم به نظرم از اون دست کتاباییه که شروعش فوق العادست ولی وسطاش خسته کننده می‌شه و آخراش دوست داری زودتر تموم شه فقط) / Christmas in Prague (Joyce Hannam)

 

پ.ن 2: این ماه رمضانی که گذشت هیچ وقت نشد دعا کنم. از خدا چیزی بخوام. این به نظرم عالیه. همینکه موقع سحر، یا دم افطار هیچ خواسته‌ای نداشتم، یعنی همه چیز مطابق میلمه. این عالیه. کلی امیدوارم :)

 

پ.ن 3: اینکه اخبار فلسطین رو می‌شنوم و هیچ کاری از دستم برنمیاد که دنیا رو یه خورده بهتر کنم واقعا حالم بد میشه. بزرگترین دغدغم شده. یه چیزی، معجزه‌ای، یک نیروی فرا انسانی نیازه...   :-(

نظرات 11 + ارسال نظر
× Error Boy × 7 مرداد 1393 ساعت 21:27 http://error-boys.blogfa.com/

نوچ !!!

نیروی فرا زمینی ؟؟؟؟!!؟؟؟!!

زیاد جالب نیست ...

ب نظر من , فقط خدا لازمه ... همین !!!

ب ما سر نمیزنی؟؟؟؟؟ :(

خدا هم شاید یه نیروی فرا زمینی باشه. نمیدونم. هر چی. یه اس او اس واقعی.
میام وبلاگت ولی هیچی سر درنمیارم! شکل وبلاگت قشنگه ولی سر درنمیارم ازش!!

هه هه هه 8 مرداد 1393 ساعت 18:30

یعنی تو با این همه ادعای روشنفکری و کتابخونی و اون قیافه ی جدی و چسان فسان یه زمانی تو خیابون به دخترای خوشکل چشمک میزدی؟باورش سخته.
بعدشم تو فقط واسه خودت دعا میکنی؟

خب چیه مگه گفتم که جوون و جاهل بودم. همینکه از گذشتم احساس خجالت و حقارت نمیکنم خودش کلیه!
راستش آره. یادم نمیاد تاحالا برای کسی دعا کرده باشم. اگه بتونم به کسی کمک کنم هرکاری از دستم بربیاد انجام میدم ولی دعا نه. میدونی چرا؟ خجالت میکشم. مثل وقتی که معلم بخواد یکی رو از کلاس بندازه بیرون، تو به استاد بگی ایندفعه رو ببخشه، استاده برگرده بگه تو خودتم با تبصره ماده تو کلاس نشستی بعد داری ناجی کس دیگه میشی؟

هه هه هه 9 مرداد 1393 ساعت 00:27

جالبه با اینکه معتقد نیستی عاشق ماه رمضونی و نظرات جالبی راجع به دعا کردن داری.
الانم سنی نداری.من موندم از چند سالگی به دخترای مردم چشمک میزدی؟آخه این قضیه اصلا به دوره ی من و شما بر نمیگرده.چشمک واسه دوره ایه که پشت مو میذاشتن.

خب من یه مقدار بیش فعال بودم و با تلاش و پشتکار خودم و زحمات مربیانم از اوان کودکی این کار رو به صورت حرفه ای شروع کردم.

لیلی 9 مرداد 1393 ساعت 08:29

خیلی هم خوب :)) همیشه بی نیاز باشی

+ :(

ممنونم عزیزم. تو هم همینطور. همه هم همینطور

× Error Boy × 9 مرداد 1393 ساعت 18:20 http://error-boys.blogfa.com/

هههههههههههههههههه ....

پایینش ی چت باکسه !!

اونجا بیا , بهت بگم چجوری پستا رو بیاری !!!

البته وب من , گالریه ...

عکسامون قشنگه !!!

یه وبلاگ داری چهار تا چت باکس چیکار میکنن؟ ما سنتی کارا تو اینجور جاها گم میشیم

donia 9 مرداد 1393 ساعت 19:24

سلام علیکم حالا که اینقد کتاب خونی پیشنهاد میدم کتاب درمان شوپنهاور رو هم بخونی یالوم نوشته


فوق العادس
فق یادت باشه بعدا به خاطر معرفی این کتاب ازم تشکر کنی
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

دفعه بعدی که برم واسه کتاب خریدن احتمالا دو ماه دیگه میشه. اسمشو یادداشت کردم. مرسی

شاپری 10 مرداد 1393 ساعت 00:14

:)):))

I worry about ur fans

They may kill u

Then I can't listen to u :(

why? they R great and I like them
why do u think they R ganna kill me?

[ بدون نام ] 12 مرداد 1393 ساعت 01:13

I am blakboard
What time is it

دختر آریایی 20 مرداد 1393 ساعت 13:27 http://mochim.blogfa.com

خخخخخ اولی خیلی باحال بود...

بدجور داغون بودم . اصلا عجیب!

بیگانه 21 مرداد 1393 ساعت 13:03 http://beekhabi.blogfa.com/

اخبار دردناک کردستان عراق و سوریه را هم پیگیری بفرمائید!
باور کنید اونها هم مسلمون و مسیحی دارن، حداقل انسان که هستند...
لطفاً کوبانی را سرچ بفرمائید، جنایات جلاد های داعش بر علیه مردم بی دفاع کردستان را در رسانه خود منعکس بفرمائید.

هر انسانی هر جای دنیا که قربانی سیاست یا دین میشه دلم رو میسوزونه. ولی چیکار میتونم بکنم. بجز غصه خوردن؟

بیگانه 21 مرداد 1393 ساعت 13:05 http://beekhabi.blogfa.com/

راستی من از یکی دوسال پیش جسته و گریخته نوشته ها و مینیمال های شمارو می خونم، انصافاً پست های بلندتون قشنگ هستند، و صد البته مینیمال هاتون که حرف نداره!
براتون چندباری هم کامنت گذاشتم، ولی شما هیچوقت به وبلاگ این حقیر نیومدید و دریغ از یه کامنت کوچولو!!!
گِله داریم عزیز، خیلی هم گِلِه داریم!!!

فدای شما بیگانه. من وبلاگ همه بچه ها رو سر میزنم ولی خب شاید کامنت نذارم چون چیزی به ذهنم نمیاد گاهی.
الان هم وبلاگتو دیدم. خوبه که ذهنت درگیر مسائل جدی هست و دنبال چیزای الکی نیستی. خوبه که روزنامه و خبر میخونی. این امیدوار کنندست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد