جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

پاییز جادویی

دلم برای پاییز تنگ شده بود. برای نم نم بارون، سرمای دلچسب هوا. برای غروب آبی کمرنگش.

دلم برای کافشنم، شالگردنم، برای قدم زدن تنگ شده بود.

چه خوبه تو دنیایی زندگی می‌کنم که هر سال حداقل یه پاییز داره :)

 

نظرات 12 + ارسال نظر
شاپری 2 مهر 1393 ساعت 08:44

عاشقم به پاییز به زمستون به سردی
البته که خیلی چیزا روش اثر داره مثلا اینکه تولد آدم این فصل باشه :)):)
http://songbaz1.org/fariborz-lachini-lily-valley/

این عالیه. چرا این کامنت رو زودتر ندیدم! به محض اینکه پام برسه به سی دی فروشی یکی از آلبوماشو میخرم. مرسی شاپری

الهه 2 مهر 1393 ساعت 12:38

پاییز وقتی قشنگه که تنها نباشی!
پاییزاتون دونفری...بگین امین :)

عشق پاییز به یه نفره بودن و سیاوش قمیشی گوش دادن و خون گریه کردنه

نیوشا 3 مهر 1393 ساعت 11:39 http://www.kooche127.blogfa.com

از پاییز بدم میاد

عالیه. مخصوصا غروبای سرد و صبحای بارونیش.

منم دلم برای لباسای زمستونیم تنگ شده...

آدم تو لباسای زمستونی احساس امنیت میکنه

سمیه 4 مهر 1393 ساعت 23:04

پاییز رو دوست دارم حتی با حساسیت های اعصاب خرد کنش.

عاشقشم

donia 5 مهر 1393 ساعت 10:45

پادشاه فصل ها پاییز

این شعر که اصلا جادوییه. هر وقت میخونمش عاشق پاییز میشم.

سمیه 5 مهر 1393 ساعت 22:37 http://asranevesht.blogfa.com

پاییز همه زیبا

*سایه* 7 مهر 1393 ساعت 00:31 http://missprismatic.blogfa.com/

پاییزتون شیک و ازین صحبتا

فدایت

لیلی 11 مهر 1393 ساعت 12:56

منم تنگ شده دلم واسه بارون .. اما دریغ از یه ذره خنک شدن هوا :/

تا چند روز اول اینجا (ساری) هم همینطور بود. ولی الان چند روزیه که هوا پاییزی شده. اونقدر که سویشرتا از تو صندوق در اومده

بهار 11 مهر 1393 ساعت 19:11

دیازپام جون خاموش میخوندمت تاالان.خیلی وقت بودکامنت نذاشته بودم.پاییزت مبارک.:-)

فدایت با اینکه عاشق پاییزم ولی بهار رو هم دوست دارم

یلدا 13 مهر 1393 ساعت 15:09

پاییزو دوس دارم با بارونش با خش خش برگاش زیر پا ولی ما اینجا یه پاییز خشک وگرم و پر گردوخاک داریم

کجایی یلدا؟ اهواز؟ حیفه پاییزا اینطور طی بشه

یلدا 19 مهر 1393 ساعت 21:33

نه اتفاقا تو یکی از شهرای همدان کلا اینطرفا خیــــــلی نسبت به سالای قبل خشک شده
حیفه اره خیلی حیف

چه بد
بیا اینطرفا. هواش عالیه. من که سرما خوردم کارم امشب به دکتر کشید!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد