جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

۸۴

پیر شدیما!


تحقیقات نشان می‌دهد که چندین میلیون کودک طی سی سال گذشته، بزرگ شده‌اند.


از کدئین

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا 26 خرداد 1389 ساعت 14:34

سن که اهمیتی نداره ببین رشد عقلی داشتی یا نه...!

محمد 26 خرداد 1389 ساعت 14:49 http://picture11.mihanblog.com/

سلام دوست گرامی وب زیبایی داری اگر با تبادل لینک موافقی وب منو با عنوان

گالری مدل لباس

لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم

http://picture11.mihanblog.com

ای دی یاهو ----> mohammad.1361

سارا 1 دی 1393 ساعت 13:47

تحقیقاتش تو حلقم!
دیشب داشتم وصیت میکردم گفتم مامان اگه من جوون مرگ شدم تو تصادف و اینا اعضای بدنم رو اهدا کن مسخره بازیم درنیار داداشم اولش گفت تو بمیر من خودم اعضاتو اهدا میکنم!یکم فکر کرد گفت اگه اهدا کنیم مغزتم باید بدیم؟گفتم آره دیگه همه رو میشه پیوند زد(مسخرش کردم)گفت خوبه خو صوابم داره یه لعبت دیگه درست میشه موجبات شادی و خنده ی یه خانواده دیگه فراهم میشه:ا
فک و فامیله من دارم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد