جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

140 #پاسخ تست انحراف مغز

با تشکر از دوستان خوبی که در این تست شرکت کردند.

در واقع قصد بنده از این کار، سر کار گذاشتن خوانندگان بود که فکر می کنم شکر خدا حاصل شد.

خب بسه دیگه بهتره انقدر خودمو لوس نکنم. اینم جواب تست. ببینین کدومو انتخاب کردین و بدونین چقدر مغزتون منحرفه.


1- جک و لوبیای سحر آمیز: شما اصلا انحراف مغز ندارید و راست راست هستید.

2- جک و جونور: شما هم انحرافی ندارید فقط کمی بی ادبید.

3- جک و رُز: شما انسان احساساتی ای هستید و انحرافتان هم فقط در حد دیدن فیلم تایتانیک و ماچ و بوس و لاس و لوس هست!

4- جک و جنده: آها. اینه. شما کسی هستید که زیاد زنای ذهنی می کنید! فکر کردید ما متوجه نمی شیم؟ خوب دستتوننو رو کردم...

نظرات 5 + ارسال نظر
Noshin 9 مرداد 1389 ساعت 12:49 http://www.nicepack.ir

سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی داری . منم مجموعه های آموزشی خوبی تو سایتم دارم . خواستی یه سر بزن . راستی من هر روز بهت سر میزنم . موفق باشی

خب خدا رو شکر یه کمی بی ادبم به خودم امیدوار شدم

حاج آقا دیازپام مسالتن
من بعد از اینکه گفتم جک و جونور به ذهنم جک و جواد هم رسید این نشون دهنده ی چیه؟

ایشالله که خیره!!

طنیس 9 مرداد 1389 ساعت 21:44 http://shabgoon.blogfa.com

منم مثل نفر بالایی هستم....کلمه جک و جواد به ذهنم رسیده اما شما حکمش رو نگفتی !

هانیه 13 مرداد 1389 ساعت 13:10 http://gamaj.blogsky.com

جک و لوبیای سحرآمیز
حالم از خودم به هم می خوره! چقدر مثبتم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد