جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

199

مشغول گودر گردی بودم که به مطلب لطفن وبلاگ ها را نجات دهید از وبلاگ تختخواب دو نفره برخوردم که بعد از خوندنش متحول شدم! البته خیلی هم تحول نداشتم! کلا به این صورت بود که قصد کردم موضوع بندی جدیدی به نام (بیمزه بازی) بوجود بیارم و  گاهی مطالب یه نمه بلند هم تو این وبلاگ بزارم.سعی می کنم بیشتر درصد فکاهی و کمیک کار رو بالا ببرم. همین.


یه چیز دیگه. پست ۱۹۷ که در مورد پریود شدن و این چیزا بود کاملا واضح به خوانندگان دختر وبلاگ برخورد! راستش اینو همینجوری نوشتم و یهو طلبید. ناراحت نشه کسی.
نظرات 2 + ارسال نظر
م/ق/ف 8 شهریور 1389 ساعت 18:43 http://www.tootaa.blogfa.com

سلام...

مرسی از اینکه به وبلاگ ما آمدی و گل افشانی کردی...


ولی هنوز سوالم پا برجاست که چجوری وارد دنیای گودر بشم

چون هنوز تکنولوژیش سمت ما نیومده...

به هرکی میگی فکر می کنه ازفضا اومدی(چه خالیه تابلویی)

پست ۱۹۷ هم عین واقعیته...دمت گرم(فصل هندونه رسیده)

بهاره 9 شهریور 1389 ساعت 11:29 http://www.pashe-koori.blogsky.com

به من که برنخورد.جاخالی دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد