جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

205 #پاسخ به خوانندگان این وبلاگ!

گاهی اوقات آدم چه گاف هایی می ده. از خوانندگان پرسیدم (به نظرتون چند سالمه) در حالی که تو پروفایلم تاریخ تولدمو گفته بودم. خب خرج زن و بچه حواس نمیزاره دیگه!

ولی جواب ها جالب بود. از 17 سال گرفته تا سن الترازالوروس (نوعی دایناسور) رو به من نسبت داده بودن!

21 سن درسته. آفرین به شماها که درست جواب دادین! بعدا تاریخ دقیق رو می گم که اگه دوستان خواستن برای تولدم منو شرمنده کنن(!) تلکیفشون مشخص باشه.

در واقع قصدم این بود که بفهمم نوشته هام به چند ساله ها می خوره که خداروشکر بچه ها با درایت و هوشیاری و آگاهی، عقل رو مبنا قرار داده بودن و اکثرا بالای 25 گفته بودن.

اون کسی هم که گفت 17 سال احتمالا جزو فتنه گران بود که قصد تخریب این وبلاگ رو داشت! خوبه تا دیر نشده به راه راست هدایت بشه!!

در کل تشکر از همه.

نظرات 8 + ارسال نظر
شیوا 11 شهریور 1389 ساعت 23:41

من که پروفایلتو نخوندم ولی نوشته هات بالاتر از سنت به نظر میاد همون ۲۷ ۲۸ بهت ماید.

maryam 12 شهریور 1389 ساعت 11:11

nazaram kolan nesbat behet kheili avaz shod,kuchulu.engar azin be bad dast neveshtehaye ye kudako daram mikhunam:D

فریبا 12 شهریور 1389 ساعت 17:38

پروفایلت کو؟؟؟
من چرا نمی بینم؟؟!!!
دیگه نظرات اون فتنه گران و تایید نکن!

چکاوک 12 شهریور 1389 ساعت 18:21 http://www.nardebunbipelle.blogfa.com

یادت رفت از من تشکر ویژه کنی که کل زندیگینامه ات رو گفتم !

تشکر ویژه!

بهاره 12 شهریور 1389 ساعت 19:48 http://www.pashe-koori.blogsky.com

خواهش میکنیم.اون که گفته 17 سال داری احتمالا تا 17 را بیشتر نمی تونسته بشماره.

جیران 15 شهریور 1389 ساعت 12:30 http://jairanpilehvari.wordpress.com

بستگی داره به سن چه جور نگاه کنی..
خوب اصلا چرا اینو پرسیدی؟؟
:|
من نفهمیدم.. سن شناسنامه ای یه معیار جسمیه و همین. مگه هرکس 27 سالشه یعنی عاقله و هرکی 17 سالشه یعنی هنوز از جهان به دوره؟؟
اصلا این جوریا نیست .. به نظر من شعور رو با سن ارزیاب ینمیشه کرد.. تو هر سنی که هستی سن خودت رو کامل قبول داشته باش.. تو می تونی یه 21 ساله باشی که خیلی درک بالا و تحلیل درستی داره. نه 221 ساله ای که مثا 27 ساله هاست..
نمی دونم. به نظرت کدوم تعریف درست تره؟؟

منم باهات موافقم. بیشتر دوست داشتم بدونم خوانندگان وبلاگ چه تصوری از من دارن. همین. سرگرمی بود.

جیران 17 شهریور 1389 ساعت 00:55 http://jairanpilehvari.wordpress.com

ای راست میگی :)
چقدر همه چیزو جدی می گیرم جدیدا :(

سولماز 3 آبان 1389 ساعت 22:17

دیازپام جان از مدل صحبت کردنت مشخصه که سنت حدود 21 و 22 هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد