جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

مامان، بابا، من مقصرم

بی‌شرف انقدر سخت گرفت همه بچه‌ها افتادن.


[رایج‌ترین دروغ هنگام مشخص شدن نمره‌های پایان ترم]

نظرات 7 + ارسال نظر
علی 24 بهمن 1391 ساعت 19:18

برادر جدیدا خیلی مینیمال های بی مزه ای می نویسی
یه کم تاب بده به مغزت بذار چیزهای واقعی و باحال و طنزگونه رو بیان کنی
البته می دونم که مغزت تاب داره ها :D
ولی بیشتر تابش بده

نمیاد، نمیاد. هییییی هیی هییییییییییییییی. باور کن نمیاد

من انتظار آبی ترین روز ها را می کشم نباید در حسرت نبودن شهد شیرین زندگی ثانیه ها را به ساعت ها تبدیل کنم و بی ارزو خواب فرداها را ببینم . به اندازه همان ستاره هایی که شب های خلوتم را نظاره گر بودند می خواهمت و سحر گاهان همراه با طلوع خورشید از شوق تو بیدار می شوم و صدای عاشق ترین شقایق ها را از پنجره اتاقم می شنوم .
نازنینم دوستت دارم.............!
عاشقانه ترین روزها آرزوی من برای توست.تویی که لایق عاشق بودنی[بوسه]

راست باشه؟!!

هیوا 25 بهمن 1391 ساعت 21:31 http://tutfarangy.blogfa.com

در این مواقه مادربزرگه عزیز وارده داستان می شه و ما آماره تجدیدی ـا مادر و پدر عزیزُ می گیریم ، بعدم دیگه حله !

بعضی مادربزرگا درک میکنن. ولی فقط بعضیا!

e.a 25 بهمن 1391 ساعت 22:11 http://chimigibaw.blogfa.com/

نه من اینجوری نمی گم ، من خودم میدونم چه درسی ُ قراره بیفتم چن هفته قبله شروع امتحانا هی از اون استاده تو خونه بد میگم که مثلا هیچی بارش نی ُ اینا ...

خب این روش که به صورت غریزی تو همه هست.

آخه اگه شرف داشت که سخت نمی گرفت.میگرفت؟
الان شما نقش مسکن داری؟

من خودم هم درد کشیده همین زخمم.

عسل 2 اسفند 1391 ساعت 01:30

:)))

وافی 13 فروردین 1392 ساعت 02:28 http://vafee.blogfa.com/

خدا رحمت کنه دوران دانشجوئی رو
اما این جمله آب رو آتیشی بود که بعد از دیدن بورد دانشکده می‌تونستیم به زبون بیاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد