جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

اسرار طبیعت

چرا دانشمندا هنوز نیومدن رو این قضیه تحقیق کنن که از مگسا به جا ساعت کوکی استفاده کنن؟ یعنی یه مگس نابالغ و غیرحرفه‌ای می‌تونه جای سه تا گوشی که آلارم یکی رو 7، یکی دیگه رو 7:05 و یکی دیگه رو 7:10 دقیقه کوک شده بهتر آدمو بیدار کنه و حتی باعث ورزش صبحگاهی هم بشه.

البته همزمان دانشمندا باید رو این نظریه که (خدا از روی شوخی مگس‌ها رو خلق کرد) هم تحقیق کنن.

نظرات 17 + ارسال نظر
سمیه 3 تیر 1393 ساعت 21:02

هیچ نظری ندارم، یعنی هیچیا.فقط خواستم بدونی دیقه ای یه بار اینجا رو چک میکنم.نیم ساعت پیش اینجا بودم خبری نبود.مولا نگهدارت جوون.خوبه که کار داری و سرت شلوغه.اینجوری آدم کمتر به چیزای بیخود و با خود و لج درآر اطرافش فکر میکنه.اصلا من یکی از آرزوهام اینه انقد سرم شلوغ بشه، وقت نکنم برم حموم! فک کن!

من فدای دقیقه ای یه بار اومدنت بشم
سقف آرزوی بعضیا واقعا جالبه. امیدوارم هیچ وقت به آرزوت نرسی

شاپری 3 تیر 1393 ساعت 23:48

خدا پشه های تهران رو فقط ب ی دلیل خلق کرد:بازگشت سریع من به شهرمون
خاک تو مخشون خیلیم بد میخورن ادمو:/

شهر شما اصلا پشه نداره یعنی؟! این مدینه فاضله کجاست کوچ کنیم بیایم اونجا

شایان 4 تیر 1393 ساعت 00:12 http://adamsism.ir

به قول معروف !
پشه ها دیگه خاصیت عبور از اجسام رو پیدا کردن :|
دیشب زیر پتو بودم ، یه پشه اومد در گوشم گفت مایند فریییییییییک :|

یه روزی پشه ها انقدر پیشرفت میکنن و یه وسیله ای چیزی اختراع میکنن که باهاش آدما رو نابود کنن.

mahya 4 تیر 1393 ساعت 16:52 http://dokhtare-babam.blogfa.com

are in harfo zad.goft age y dokhtar ino befahme vaghean.mishe velesh kard beyne y gale pesaro motmaen bud salem barmigarde :))

همچی میگی انگار داری میگی یه گله گرگ. نیست عموجان. زمونه برعکس شده.
البته این حرفو معلمت زد و کاملا هم حرف درستیه.

مهتابـ 5 تیر 1393 ساعت 00:28

به شدت هنگم و خسته نمیدونم چی به چیه !

بعداً در مورد پستا نظرم ُ اعلام میکنم D:

گاهی اوقات همه چی گم میشه. مهم اینه خودت گم نشی

سمیه 5 تیر 1393 ساعت 00:42

قررررررربانت.(اینو به همین غلیظی که نوشتم بخون)
الان توهین کردی؟یا منظور دیگه ای داشتی؟من نگفتم سقف آرزوهام اینه،گفتم یکی از آرزوهام اینه.یعنی واقعا فکر کردی سقف آرزوهای من اینه که نرم حموم؟اصلا من انقد آرزو دارم که سقف نداره.حالا پا داد یکی از آرزوهای هپلیمونو گفتیم.تو باید اینجوری رفتار کنی؟
چرا اینجا آیکون آدم قمه به دست که میخواد دیازپامو بکشه نیست؟

توروخدا یه آرزوی دیگه کن. قول میدم توهین نکنم دیگه! من دوستتم بیخودی که توهین نمیکنم!

شاپری 5 تیر 1393 ساعت 17:18

والا من پشه ازار دهنده ندیدم :))
داریم ولی بی دردو بی صدا کار میکنن تو اتاق منم اثن پشه نیس
باور کن ماه پیش که تهران بودم از دس پشه ها فرار کردم

انی وی اینجا خنکه شاید برای همون پشه نداریم

اینجا همدان است
ثدای مرا از خونمون میشنوید:D

پشه ها آدما رو اذیت میکنن. احتمالا به خاطر اینکه با آدما پدرکشتگی دارن. ولی مطمئنم با پری ها کاری ندارن. حتی دوسشون هم دارن

اینجا ساری است ولی به زودی سدای مرا از همدان خواهید شنید!!

از شاپری به شایان 5 تیر 1393 ساعت 17:21

والا پشه های خونه اجیم بیشتر ازونا برام بی تابی میکنن:))
تا میرسم خونشون میشم امامزاده شاپریو هی دورم میچرخن

ریلی فداشوووووون شم:))

من دیگه حرفی ندارم !! تو کامنت قبلی همچون حرفی زدم، خورد تو پوزم! دیگه چی بگم!

[ بدون نام ] 6 تیر 1393 ساعت 01:07

از وقتی گفدم تواتاقم پشه نیس چن مورد مشکوک مشاهده شد
گفدم گفده باشم تزغیر تویه:/
ادرس دادم بیان اونور

نترس اون پشه ها جاسوس منن. فرستادمشون بررسی کنن اونجارو. به هر حال تو خاک دشمن هم یه سری نفوذی دارم من

شاپری 6 تیر 1393 ساعت 01:12

:)) با تاسکی میای یا شثخی

ریلی میام! ریلی!
دو دو چی چی دوس داشتنی

شاپری 6 تیر 1393 ساعت 01:26

رییییییلی؟مقدمت شادو دلت گلباران بادابادامبارک بادا

من یسری پشه اوردم برای ستاد استقبالت:)چقه میربونم:)

فدایت. این محبتت هیچوقت یادم نمی مونه. برات یه وزق کادو میکنم میفرستم. امیدوارم از طعمش خوشت بیاد

شاپری 6 تیر 1393 ساعت 01:27

عاغا خاک دشمن کدومه

علابیو ساری شکلوک قررررکمری

منظورم از خاک دشمن سرزمین پشه هاست.
دیگه سوات من نمیرسه بخونم چی نوشتی! من تازه سوم اکابر رو تموم کردم دارم میرم چهارم. زیر سیکل اول حرف بزن.

شاپری 6 تیر 1393 ساعت 01:30

:))
:|


آنستلی خوشال میشیم بیاید مهندس ریلی

خب همین الان برنامه ریزی کردم. سفر بعدیم که اراکه بعدیش همدان. میفته تو آبان. بهت میگم برای مراسم خیر مقدم چه چیزایی آماده کنی.

شاپری 6 تیر 1393 ساعت 01:34

عب نمیکنه جوون
عادت میکنی:))
چه بیسواتی بیا خودم یادت میدم

کامنت دونی این پست شبیه یاهومسنجر شد! ایمیلی ، آی دی ای، چیزی بزار جلوی مردم خوبیت نداره دختر پسر نامحرم با هم حرف بزنن اینجوری. پشت سرم حرف در میارن!

شاپری 6 تیر 1393 ساعت 01:36

:))

چه مجلوبانه

مثکه خابت نمیاها

دارم تلاش میکنم یه پست بزارم، (لینک دادن کار نمیکنه نمیدونم چرا)، بعدش برم یه دوش بگیرم بعد بخوابم.

شاپری 6 تیر 1393 ساعت 01:40

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد