جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

یک اصل اساسی در زندگی

این که یه چیو ندونی مهم نیست، مهم اینه کسی نفهمه نمی‌دونی



پ.ن: یعنی ولاسکو مربی ایران هم نباشه بازم داره به ایران حال می‌ده. دمش گرم. هم خوش‌تیپه، هم باکلاسه هم کارش درسته. خیلی دوسش دارم :)

نظرات 8 + ارسال نظر
شاپری 23 شهریور 1393 ساعت 22:29

:))

لیلیـــــ 25 شهریور 1393 ساعت 08:46

با نهایت احترام به چالش فرهنگی دعوت شدی :)
بیا وبلاگم متوجه میشی ..

پریروزا یه مقاله خوندم که میگفت این چالش فرهنگی از اون چالش سطل آب مسخره تره! خداییش روم نمیشه شرکت کنم! ببخش منو

منا منا 25 شهریور 1393 ساعت 22:16

اونم تو رو دوووس داره ;)

نیوشا 25 شهریور 1393 ساعت 23:45 http://www.kooche127.blogfa.com

عالیی:))

فدایت

شاپری 27 شهریور 1393 ساعت 09:35

بعد از جواب یوسف جواب تو ام جواب خوبی بود به این چالشا
باریکلا :)):)*

جواب یوسف نمیدونم چی بود ولی خب عقیدمو گفتم!

شخص نویسنده 27 شهریور 1393 ساعت 16:01

کاملا موافقم

منم موافقم

سیما 28 شهریور 1393 ساعت 14:47

سلام.ببخشید میخواستم بپرسم شما نمیدونی تینا کجا رفته.همون وبلاگ درون من.آخه من حدود یه ساله که سر نمیزدم.در واقه مشکلاتی بود که به نت دسترسی نداشتم.امروز اومدم دیدم رفته.اگر خبری دارید ممنون میشم منو در جریان بذارید.

سلام. نه متاسفانه خبر موثقی ندارم

گاهی وقتا هم دونستن زیادی به ضرر آدم تموم میشه....

قطعا همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد