جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

A broken heart is the price you pay

اگه بهای چیزیو دادی، حالا هر چقدر تلخ و دشوار، حالا هر چقدر با خاطرات بد، هر چقدر دردناک، به این فکر کن کمترین چیزی که نصیبت شد یه تجربست.

بعضی یاد گرفتنا بهای سنگینی دارن. اگه بهاشو دادی، از تجربت به بهترین نحو استفاده کن.

 


پ.ن: Gary Moore از اولین خواننده‌هایی بود که عاشقش شدم. یکی از اصلی‌ترین فانتزی‌های من گری مور بودنه! این تیتری که گذاشتم مال آهنگ Empty Rooms هست. هر کی این آهنگو بشنوه و بیهوش نشه از ما نیست! :-)


پ.ن2: الان که فکر می‌کنم می‌بینم اصلی‌ترین دلیلی که تاحالا هیچ آهنگی از گری مور برای دانلود نذاشتم شاید به خاطر حسودی بوده. نمی‌خواستم آهنگایی که باهاشون زندگی کردم و انقدر ازشون خاطره دارم رو با کسی قسمت کنم...

نظرات 7 + ارسال نظر
شاپری 17 آذر 1393 ساعت 02:46

I am so tired, but I am listening to it, I guess I am with you it needs rain and....

I agree really I do agree with you

It is 3 o'clock goodnight

سارا 17 آذر 1393 ساعت 13:43

اولین پاراگرافت:چیز خوبی گفتی ولی این نظریه ها و تئوریها توی زندگی واقعی پیاده نمیشه
هربار میای یه تجربه رو درس کنی و ازش استفاده کنی،با یه چیز جدید روبه رو میشی
میگن وقتی اینقدر با مشکل رو به رو میشی تقصیر خودته
اگه قراره با چیزای جدید مواجه نشیم پس باید مث رابینسون کروزو بریم تو یه جزیره دوراز هرگونه بشر(تازه اونم به دلخواه خودش نبود که رفت!!!)
وقتی با یه نفر درمورد یه مساله به بن بست میرسی،میخوای همون سناریو رو روی یکی دیگه پیاده کنی،میبینی اون آدم جدید کلی موجش با قبلی فرق داره و نمیتونی تجربه ی قبلیت رو در این مورد استفاده کنی!!!!
منظور رو رسوندم؟
من باید با این بیانِ شیوام برم معلم بشم!!!!
تجربه ها درمورد برخورد با آدما درست جواب نمیده
(فیلم مارمولک رضامارمولک میگفت:راه های رسیدن به خدا،برای رسیدن به خدا برای هر انسان یک راه وجود داره!-برای برخورد با هر آدمام یه روش خاص وجود داره که آدم فقط باید روانشناس باشه و اُسکلی مث من که عمرش رو به خَر زدن پشت کنکور و بعدم سرِ کلاس فیزیک هدر داده نمیتونه به وقتش طرفشو جوری بچزونه که...بنابراین همش باید یا سکوت کنه یا بزنه طرفو شِت و پِت کنه که نتونه حرف بزنه)
البته من از دید خودم خوندم.ممکنه منظور شما برخورد با یک جور گورخرِ آفریقایی بوده باشه یا مثلاً با ماکروفر بلد نبودی کار کنی،ظرف استیل توش گذاشتی منفر شده حالا برات تبدیل به یه تجربه شده:دی
----------------------------------------
نظرم درمورد پ.ن2:شما بسیار بسیار خسیس میباشی
فیلم مینای شهرِ خاموش رو بهت پیشنهاد میکنم ببینی.واقعاً داستانِ جالبی داره
خیلی ها نمی پسندن بخاطر فضایی که داره و کلاً ازین فیلم جینگولا نیست ولی ارزش یبار دیدن رو داره
---------------------------------------
پرحرفم نیستم

موافقم که وقتی آدما فرق کنن، تجربه های قبلی دیگه به کار نمیاد. ولی آخر بدبختیه که اگه دو بار گرفتار دو تا آدم شبیه به هم بشی

فرانک 17 آذر 1393 ساعت 18:13 http://www.momento96.blogfa.com

اوه...
وات د میوزیک!!!
از لئوناردو کوهن چیزی گوش میدید؟
یا مثلن آهنگای یکم تند تر لینکین پارک فور اگزمپل....؟

اگه بهم بگن خواننده مورد علاقت کیه. فقط یک گزینه داشته باشم، بدون شک لنارد کوهن هست. نشده یه آهنگشو گوش بدم و خوشم نیاد. تاحالا بیشتر از 100 تا آهنگ ازش گوش دادم همشون خوب بودن. ایشان عالی است، عالی
از لینکین پارک تاحالا چیزی گوش ندادم
این پستیه که آهنگ مورد علاقمو از لنرد کن گذاشتم واسه دانلود.
http://diazepam.blogsky.com/1393/02/31/post-541/one-hand-on-my-suicide-one-hand-on-the-rose

سمیه 18 آذر 1393 ساعت 20:03

هیچ وقت نمیتونم انقد منطقی باشم و به تجربه ای که به دست آوردم فکر کنم.ولی اون حس حسادت رو خیلی خوب می فهمم!!

آره خب یه درصدی از منطق میخواد. ولی هیچ کس اونقدر بی منطق نیست که همینقدر رو نداشته باشه

بیگانه 20 آذر 1393 ساعت 08:47 http://beekhabi.blogfa.com/

همه ی خاطرات تلخ گذشته به مرور زمان، به شیرین ارین یادگارهای گذشته تبدیل میشن، سالهاست که به این نتیجه رسیدم که مرارت امروزم، نتیجه تصمیم دیروزمه، ازش درس می گیرم و سعی می کنم در آینده، از این تجربه تلخ، درس بگیرم!
البته پیشاپیش به خودم نوید شیرینی "یادش به خیر" آینده رو میدم.

یه سری خاطرات زشت هستن که هر چقدر هم از عمرشون بگذره زیبا نمیشن.

سارا 22 آذر 1393 ساعت 17:41

پس نظر من چی؟:(

نیاز به زمان داشتم که بخونم و جواب مناسب بدم و بعد تایید کنم. دوست ندارم کسی که وقت گذاشته و برام همچین کامنت بلند و بالایی داده بدون اینکه درست بخونمش تایید کنم.

آهنگ thousand kisses deep از کوهن معرکه ست...
خاص در یک کلمه!

آره قشنگ و فوق العادست. ولی به نظر من آهنگای قشنگ تری هم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد