جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

Make/Find Friend

دقت کردین که تو فارسی از عبارت (پیدا کردن دوست) استفاده می‌کنیم در حالی که تو انگلیسی از (Make friend)

این یعنی ما فقط دنبال یه آدم پرفکت هستیم که بیاد با ما دوست بشه، در حالی که تو فرهنگ اونا باید یه دوست رو بسازی. یعنی وقت بذاری براش، درکش کنی، کمکش کنی، بهترین کاری که می‌تونی براش انجام بدی، تا اونجوری که تو شازده کوچولو گفته شده (اهلیش کنی)

واسه همین ترجیح می دم دوستام رو بسازم، نه اینکه پیدا کنم. سخته، ولی ارزشش رو داره

نظرات 7 + ارسال نظر
آدم 30 آبان 1394 ساعت 20:54 http://autumn-girl.blogsky.com

اصلا مثلا کلمه ی بیمارستان ما یعنی محل بیمار بعد مال فرنگیا!hospitalاز hostیعنی میزبانی میاد.....البته که تاثیر میذاره این کلمه ها رو فرهنگ یه ملت.....

*سایه* 30 آبان 1394 ساعت 21:07 http://missprismatic.blogfa.com/

خوشم اومد خیلی ریز زمینه چینی کردی شمارتو دادی به خواننده هاتا :))))
شوخی میکنم
این قضیه ی میک فرند رو اینا رو دوس داشتم
واقعا همینه
قشگیش به همینه اصن
به همین تلاشه

خداییش قسمت اول رو اول و قسمت دوم رو بعدا به فکرم رسید بنویسم!
خدایا به امید خودت دیگه ببینم چی میشه
بله قشنگیش به همینه به شرط اینکه طرفت یا شازده کوچولو باشه یا حداقل اون روباهه. خر نباشه فقط

بهار 1 آذر 1394 ساعت 03:51

این که گفتی مزاحمی زنگ نزنید عااااالی بود

مگهان 3 آذر 1394 ساعت 02:33

اگر فردا روزی پاشدین دیدین کسی داره فوت می کنه بدونید و آگاه باشید اون کس هر کسی میتونه باشه غیر از مگهان:دی

خداروشکر یک گزینه کم شد. حالا برم دنبال بقیه مظنون ها بگردم

sara 4 آذر 1394 ساعت 22:38 http://sara-m71.blogsky.com

من دلم میخواد زنگ بزنم فوت کنم :|
دست خودمم نیست

امینه 9 آذر 1394 ساعت 03:44

سلام.نظر جالبی بود.خوشمان آمد

نفس 15 آذر 1394 ساعت 01:24 http://manodandooon.blogsky.com

وای من چقد خوش شانسم ک امشب دارم وبلاگای جالبو پیدا میکنم...
این پستت چقدر حرف دله...
چقد خوب بود اگه حوصلشو داشتیم...
اما ب شخصه ریسک نمیکنم ...از رفاقت خیری ندیدم!
بهم سر بزنم خواستی رمز پستامو بگو بدم بهت:)

مرسی عزیزم. حتما وبلاگتو میبینم. ولی مطلب رمزی ندیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد