جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

دنبال چی میگردی؟

ته دنیا همینجاییه که وایسادیم

خیلی عجیبه

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه 3 دی 1397 ساعت 15:45 http://asranevesht.blogfa.com

بنظر من که ته بیشتری داره..

زمین گرده. قشنگ ترین مفهوم کارما!

سوتین صورتی 15 دی 1397 ساعت 14:08

منم داشتم فکر میکردم وقتی خدا من و افرید اصلا به چی فکر میکرد شب بود یا روز حالض خوب بود یا نه
چرا فکر کرد باید یکی مثل من به این دنیا بیاد

و من هنوز گممم

آخه این چه اسمیه آخه
والاه از اسمت مشخصه وقتی آفریده شدی هدف چی بود
اولین باره کامنتی از شما دریافت میکنم. اگه وبلاگ دارید آدرسشو بذارید

again me 15 دی 1397 ساعت 23:59

you know it is really good that there is somewhere not your telegram not your phone not your any part of your life....you can come and check andnothing has changed
it is good to come here and see your weblog

Wow Wo0ow Wo0o0o0W
TanQ dear

معصوم 25 دی 1397 ساعت 21:45 http://www.hanker.blogsky.com

نه ، ته دنیا اینجا نیست
قسم می خورم نیست

ته دنیا هم خبری نیست. نیست که نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد