جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

همه چی عالی :)

نمیدونم چرا زندگی من مثل عمر چهل ساله نظام جمهوری اسلامی، همیشه در مقطع حساس کنونیه!

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه 17 اسفند 1397 ساعت 14:04 http://asranevesht.blogfa.com

کلا همه ی ما اینطوری هستیم
چون سیستم و نطاممون اینطوری هست به ما هم اموزش داده و القا شده

من همه چیز نامعلوم :)

بعله. اینم از برکات نظام چهل ساله هست که برای اینکه زندگیمون کسالت بار نشه هر روز یک چیز جدید رو میکنه

مجهول الهویت هستم 24 فروردین 1398 ساعت 01:17

عاقو گ*زیدن مغز شوما به ما چه؟
نمیگم کی هستم :دی خودت سعی کن حدس بزنی
البته مهمم نیست!!!!!
وبلاگ ها دیگه مثل قدیم نیستن
همه وبلاگ نویسام متاهل شدن دیگه فعال نیستن فقط من موندم عضب
برهه ی حساس کنونی زندگی منه
به یه جایگاهی رسیدم که حاضرم هرچی دارم بدم فقط صبح دیگه بیدار نشم!
به خدا ها! اگر دیگنیتاس در ایران میبود صد درصد من به اونجا مراجعه میکردم!!!

متاسفانه حدس خاصی نمیتونم بزنم! حافظه ام دیگه یاری نمیکنه. پُر شده یه سری اطلاعات قدیمی فرمت شده!

شبگرد 20 اردیبهشت 1398 ساعت 23:34 http://qolumi5.blogfa.com

چقدر خوبه که شما وبلاگنویس قدیمی هنوز مینویسید ....
دراین زمانه که مردمان درسطح حوادث سر میخورند و نگاهشان فقط به شکمشان است ... مهم نیست چه بنویسیم ...مهم این است که بنویسیم

فدای تو عزیز شبگرد

سیدعلی حسینی 23 فروردین 1399 ساعت 23:43 http://alihoseyni1364.blogfa.com/

با اجازه چند تا از متنهاتو کپی کردم به درد حالم من میخورد

خواهش میکنم. ولی معمولا متن‌ها حال و روز خودمه. اگه به دردتون میخوره‌، باعث افتخاره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد