جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

دل...

- چرا بی اجازه از من عکس گرفته بودی؟

+ میخواستم عکسی ازت داشته باشم که فقط واسه خودم باشه

- دلیلت قانع کننده نیست

+ واسه من هست

نظرات 3 + ارسال نظر
مجهول الهویت هستم 25 تیر 1398 ساعت 21:17

درست در روز تولد بنده پست گذاشته بودین

ای انسان 13 تیرماهی. چرا نمیگی کی هستی؟ ذهنمو مشغول کردی مدام.

سمیه 27 تیر 1398 ساعت 13:04 http://asranevesht.blogfa.com

چه دیالوگ قشنگی:))

ولی اگه استفاده بشه، احتمالا با لحن بغض آلود و غمگنانه ای باشه

مجهول الهویت هستم 7 مرداد 1398 ساعت 18:27

۱۳ تیرماهی نیستم
۲۸ فروردینی هستم
نمیگم کی هستم
خودمم الان نمیدونم کی هستم دیازپام عزیز

۲۸ فروردین؟!
شوخی شوخی نمیگویی کی هستی، جدی جدی ذهنم درگیر میشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد