جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

تاریخ نگار: ایام قرنطینه خانگی

خب، ظاهرا کرونا یا به قول پدرم کبری خانم به این زودیا قرار نیست دست از سر ما برداره. از ۲۸ اسفند که یک کار بانکی داشتم تا الان دو یا سه بار اونم برای خرید از خونه رفتم بیرون. البته برای آدمی مثل من که به شدت درونگرا هستم، خیلی هم سبک زندگی بدی نیست. لازم نیست با هیچکس رو به رو بشم یا به زور سعی کنم تا از مواهب طبیعی بهره‌مند بشم

ولی خب، دنیا تو یک خلسه عجیب گیر افتاده و انگار زمان متوقف شده. همه حالت سردرگمی دارن و ترس ناشناخته‌ای روی روح و روان افراد مستولی شده. فکر می‌کنم محمد فاضلی بود که تو یک یادداشت نوشت تاثیر کرونا تو ایران مخرب‌تر از کشورهای دیگست به چند دلیل. یک اینکه تحریمیم و مواد اولیه و بهداشتی نیست و از طرفی وضع مالی دولت خیلی خرابه. و از اون مهتر یک سری رسانه‌هایی وجود دارن که مدام یاس و ناامیدی و ناکارآمدی رو به جامعه پمپاژ می‌کنن درحالی که تو کشورهای دیگه تمام رسانه‌ها دست به دست هم دادن که آرامش بوجود بیارن. حالا هم که خطر جنگ هم اضافه شده!

به شخصه با این شکل دوری گزینی از اجتماع مشکلی ندارم ولی کیه که نگران مسائل مالی نباشه؟ عملا با این وضع شرکت رو متوقف کردم و با دو پرسنل ثابتی که داشتم قطع همکاری کردم. یعنی قرار شد به صورت پروژه‌ای از این به بعد کار کنیم ولی کو پروژه؟ :) حتی طلب‌هامو از سازمان‌ها نمیتونم بگیرم! ازطرفی با خوش خیالی اواسط سال گذشته تو پوشاک زنانه سرمایه‌گذاری کرده بودم و یک فروشگاه لباس زدم. البته شریکی. تا قبل کرونا وضعیت خوب بود و حتی چشم انداز افتتاح شعبه جدید تو سال ۹۹ رو هم داشتیم ولی فعلا که جنسای پارسال رو دستمون مونده . سال ۹۹ خیلی مبهمه. هم برنامه‌های پارسالم روهواست هم نه می‌تونم برای سال جدید برنامه‌ریزی کنم

تا اواسط عید سعی می‌کردم بیشتر فیلم ببینم یا کتاب بخونم و حتی بازی کامپیوتری کنم، ولی اینجوری که نمی‌شد. دست آخر تصمیم گرفتم نرم افزاری که سخت مورد نیاز کارمه رو کامل یاد بگیرم. فعلا روزی ۶-۷ ساعت مداوم وقت می‌ذارم و فکر میکنم تا یک هفته دیگه به مهارتی که نیاز دارم برسم. خدا پدر این مدرس‌هایی که ویدئوهای آموزشی تهیه می‌کنن رو بیامرزه. از کل دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی عملکرد بهتری دارن

پیشنهادم اینه که تو این ایام حتما یک نرم افزار مورد علاقتونو به صورت تخصصی و حرفه‌ای یاد بگیرید.

پ.ن: یادتونه از تابستون پارسال غصه‌تون شده بود که سالی که تحویلش ۷ صبح جمعه هست تا آخر سالش چی قراره بشه؟ الان ۱۵ روز از عید گذشت، رنگ صبح رو دیدین تا الان؟!  ؛-)

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیه 16 فروردین 1399 ساعت 00:42 http://Asranevesht.blogfa.com

مثل مایی تقریبا
با این تفاوت که من حال یاد گرفتن اون ترم افزار رو هم ندارم
زندگی به سبک حضور کرونا خیای سخت تر از اونچه که باید باشه ، هست :((

هی بازیگر گریه نکن ما هممون مثل همیم

طوبی 18 فروردین 1399 ساعت 03:43 https://40-years-mind.blogsky.com

ای بابا دیازپام نمی گفتی باور نمی کردم درون گرا باشی .
از وضع اقتصادی نگو که من امیدوار بودم بعد عید تازه برم دوره برای استخدام یک جایی و فقط هم تو نیستی ها خیالت راحت از دکترم تا پدرم که یک عمر سرشون در حساب و کتابه از این وضع ناراضین ولی کاری هم نمی شه کرد یا اینه یا اپیدمی واقعی .مواظب خودت باش .

آره شدیدن درونگرام و خیلی هم از شرایط عمومی قرنطینه راضیم ولی همه چی بده دیگه

طوبی 19 فروردین 1399 ساعت 05:14 https://40-years-mind.blogsky.com

مواظب خودت باش , قدر سلامتیت رو بدون .ورزش کن که مغزت اون هورمونه که اسمش رو بلد نیستم رو ترشح کنه و به جمع درونگرایان خوشبخت که قرنطینه تکونشون نمی ده خوش اومدی .البته درون گرا بودی ولی من نمی دونستم برای همین یک اتحادیه تشکیل دادم به سرعت به نام : درون گرایان باحال یا یک همچین چیزی

دوپامین فکر کنم. یه کم نرمش میکنم. بد نیست وضعیت ولی دوست دارم تموم شد این برزخ. با افتخارعضو اتحادیت میشم

سید محسن 19 فروردین 1399 ساعت 14:02

در انتظار اتفاقی نباشید...گوئی زمان در نقطه صفر متوقف است.شما با قصد خود
جهان را بحرکت بیاورید.اجازه ندهید چرخهای زمان بر شما بچرخد. با دستان خود
جهان را بچرخانید آنطوریکه شایسته است........آنطوریکه میتوانید....

سید محسن 20 فروردین 1399 ساعت 16:09

هم انتخاب با شماست.هم مسئولیت انتخاب با شماست. شما یا تاثیر پذیری را انتخاب
میفرمائید.یا تاثیر گذاری را--- با قصد خود بر جهان تاثیر بگذار و زنده بمان

سید محسن 20 فروردین 1399 ساعت 16:15

درود بر شما---مثل موجودات فنا ناپذیر تفکر میفرمائید...و می نویسید
انسانها میدانند که فرصت کافی در اختیار ندارند لذا از همین لحظات زندگی استفاده میکنند

عموما مثبت فکر میکنم ولی عادتمه در مواقع حساس فلج میشم و صرفا مربوط به این ایام نیست. یک مقدار زمان نیازه تا ریست بشم

سید محسن 21 فروردین 1399 ساعت 12:37

درود بر شما---با عرض معذرت از اینکه پیام من رابطی به مطلب شما ندارد--پیام من یک هدیه است. در فرصت مناسب مطلب شما را خواهم خواند.-ضمنا آدرس وبلاگم را در زیر متن نوشته ام

هر انسان علاوه بر شناختن راههای رسیدن به مقصود باید بداندکه در جهان
نیروهائی هست که انسانها و حیوانات و هر موجود جانداری را هدایت میکند
نیروهائی که زندگی و مرگ ما را در دست دارند.
http://telon4.blogfa.com/


بهتره آدرستون رو در بخش سایت بزنید تا راحت‌تر بشه بهش دسترسی پیدا کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد