جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

خاطر عزیزم مکدر شد

قصد داشتم یه مطلب موجز و مختصر بنویسم که بیشتر از چند خط نشه. روایتی هم داشتم برای تعریف کردن. ولی تا گوشی دستم می‌گرفتم با این جمله شروع می‌شد (امروز صبح که از خواب پا شدم خیلی حالم بد بود...) واقعیتش با همین جمله از ادامه نوشتن پشیمون می‌شدم چون  شبیه مطالب وبلاگ‌های آبکی میشد و اصلا در شان کسی که دو تا کتاب نوشته و هشت سال سردبیر بوده نیست! ولی در نهایت تصمیم گرفتم با همین جمله شروع کنم

امروز صبح که از خواب پا شدم خیلی حالم بد بود. مدام فکرهای پریشون تو مغزم می‌پیچید و خیالم رو راحت نمی‌ذاشت. تصمیم گرفتم یه ورق کاغذ بردارم و دغدغه‌هامو بنویسم. ۶-۷ مورد نوشتم و دیگه چیزی به ذهنم نیومد. تموم پریشون خیالیم واسه همین چند خط جمله بود که تازه نصفشونم چرت بود. مثلا (رابطه کاری که یکسال پیش خراب شد و هرکسی حق را به خودش می‌داد) چه اهمیتی داره که بخوام به خاطرش ناراحت باشم. یا مثلا (ازدواج نکردن) بعضی وقتا باعث ناراحتیه ولی وجدانن بعضی وقتا هم باعث خوشحالیه! چند مورد واقعا مهم هم بود که باید جدی در موردشون تصمیم گیری کنم و حلشون کنم. ولی در مجموع اینا رو که اوردم رو کاغذ تخلیه شدم. دو ساعت خوابیدم و بعد با انرژی بیدار شدم. بهتون توصیه می‌کنم اینکارو بکنین. حتی اگه بعدش خواستین، کاغذ رو بسوزونین

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر 22 فروردین 1399 ساعت 06:02 https://navadl.com/

توصیه خوبی هستش بنظرم مشکلات رو کاغد نوشته بشن

آره. جوابه

طوبی 22 فروردین 1399 ساعت 06:32 https://40-years-mind.blogsky.com

نبینم خاطرت مکدر باشه دیازپام . چه خوب که زود نوشتی و نحصیش رفت . بعدم ازدواجم باعث ناراحیه ؟!!! شد شد نشد نشد . البته اینجانب با همین سیاست هنوز رو دست خانواده مانده ام .

والاه با این آمار طلاق که دو سه تا از پنج تاست، معلومه که ممکنه باعث ناراحتی باشه!

379 22 فروردین 1399 ساعت 09:10 http://nazdikeghiam.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج

درست میفرمایید

ستاره بامداد 22 فروردین 1399 ساعت 11:06 http://morningstars.blogsky.com

به نام خدا

دوست عزیز سلام. من در حال انجام یک پژوهش هستم. ممنون میشم اگه با پر کردن پرسشنامه زیر به من کمک کنین.

هم وطن عزیز لطفا با پرکردن پرسشنامه زیر که در رابطه با اثرات دستگاه اینکوباتور بر شخصیت نوزاد می باشد ، شما هم در این پژوهش سهیم باشید.



عنایت کنید خودتان پر کنید و در حد امکان به دیگران هم معرفی کنید. پاسخگویی هرچه بیشتر شما عزیزان بر دقت نتایج می افزاید.



سپاس از همکاری شما



مرادی- کارشناس ارشد مشاوره توانبخشی



لینک پرسشنامه :



https://forms.gle/ZFDmdeDe7cawG91g7

باشه ولی موضوعش رو دوباره بگو

سید محسن 22 فروردین 1399 ساعت 15:18

خواسته و ناخواسته در بند کلماتیم، کلمات قادر به بیان تمامیت احساس ما نیستند—
گاهی بدون کلام و صرفا با احساست با جهان ارتباط بر قرار کن

سید محسن 23 فروردین 1399 ساعت 14:37

گفتگوی درونی .بند ناپیدای کلام در ذهن ماست.ذهن خود را خلوت کنید تا
بندهای اسارت کم شوند

سید محسن 24 فروردین 1399 ساعت 20:17

درود بر شما---سالها بعد از ازدواج تنهائی هایم را روی کاغذ می نوشتم خیلی اثر دارد
یک جمله هدیه بشما

بعضی از لغات متعلق به موجودات فانی نیست---مانند-----همیشه-----

جمله جالبی بود

سید محسن 25 فروردین 1399 ساعت 16:12

قانع به دریافت جهان توسط کلمات نباشید---نگاه کنید---ببینید—دیدن را بیاموزید

سمیه 25 فروردین 1399 ساعت 18:21 http://Asranevesht.blogfa.com

سلام دیازپام :) خوبی
من از اینکارها زیاد کردم خوبه اثر مثبت ولی گذرایی داره که میتونه مثل یه زنگ تفریح باشه برات :)
ولی توصیه میکنم حتما ورقه رو منهدم کن

منهدم رو هستم! ولی خب چون تنها زندگی میکنم خیلی نگرانی ندارم! دیروز برگه رو نگاه کردم یه بخش (ای کاش ها) هم داشت که تو مورد دومیش نوشته بودم (ایکاش آدم باحال‌تری بودم)

سمیه 25 فروردین 1399 ساعت 20:24 http://Asranevesht.blogfa.com

البته منهدم از این جهت که نگران باشی کسی بخونه نه !
بخاطر اینکه بعدها میخونی و باز مجبور به بازگشت به گذشته میشی:/
من یه سری نوشته دارم بخاطر همین اثر گذاری مثبت ثبتشون کردم و واقعا خوب بودن برام و از بین نبردمشون:))
الان هر بار که چشمم بهشون میفته برای لحظاتی اثر منفی دارن برام

خب نه. من فقط لیست کردم که منظم باشه و یه فکری براشون کنم. نه اینکه فراموش کنم

شاپری 28 فروردین 1399 ساعت 23:30

منم مینویسم منتها خوابم نمیبره که بشوره بره بدتر میشه. واقعا فکر نمیکردم ۳۰ سالگیم این شکلی باشه

هیچکس فکر نمیکرد! منم فکر نمیکردم! البته خیلی تفاوت نداره تصورم از ۳۰ سالگی با واقعیت، ولی دوست داشتم بهتر میبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد